timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 GMC Syclone
2007. May 31.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: The Syclone now on special fuel, with a bit less conservative program. Higher boost, bigger advance.
Falco was fighting for a 10 second 1/4 mile for quite some time, now in this run he managed to do so if only virtually. (Later, on 9th June he finally managed to run a 10.92.) Despite the nice numbers this run is not perfect by any means.
The launch is very soft, the first half a second is wasted. Considering the slick tires, peak acceleration is low too. Still it goes very well till 140 km/h where it shifts to 3rd, which he holds into the finish.
Looking on the power chart there's a huge fall near the end. Over 100 horses went asleep!
And even in 2nd gear, you can notice this, power falls before the upshift, perhaps that's why this 2->3 shift is so prominent on the chart. (1->2 is barely noticable at around 55-60 km/h)
Perhaps the engine is revved beyond its power range?
photo 1  _2_

videos of this vehicle

datasheet on carstyling.hu

reply history 2011.04.08. 04:05:16 (2114
Ex user.
His comments are not shown, he/she cannot write new comments.
 
Re: (2113)

reply history 2010.10.29. 00:42:57 (2113
Megkaptam a képeket, de sajnos a vezérlõ egységrõl csak egy képet küldtél, és az is elég közeli volt. Ha tudnál több adatot küldeni ezen kívül, biztos lenne megoldás, nekem is van vagy 5-6 vezérlõm. A tiéd annyiban különbözik a széria vezérlõtõl, hogy két chip van benne, amit kapcsolni tudsz, de a nagyobbik sem több 320le-nél, és egy ilyet simán bele lehet rakni a széria vezérlõbe is, ha egyezik a tiéddel. 
Re: (2108)

reply history 2010.09.27. 23:49:51 (2110
User profile
12.25 @ 180
A vicc, hogy pont most beszéltünk az autóról a V8-on az adok-veszekben 
Re: (2109)

reply history 2010.09.27. 22:43:59 (2109
User profile
9.62 @ 235
Hú vazze,egy 2007-es komentre válaszolni,nem semmi :-)))
Falco elég ritkán jár erre,de keresd ttamás-t,talán õ is tud segíteni...lehet hogy fog is hívni,elég kíváncsi fajta :-)
Ez a nick is érdekes. Vajon honnan van?  
Re: (2108)

reply history 2010.09.27. 20:26:52 (2108
hello a gmc syclone marlborlo editeson.a te autod  ugy halom nagyon megy . az enyém is menne de valami gond van .tudnál nekem tanácsokat adni?tel 70-2-900-400vagy irj egy eérhetöségem 
Re: (602)

reply history 2007.09.26. 10:26:35 (602
User profile
10.92 @ 200
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)... 
Re: (599)

 ESI
reply history 2007.09.26. 10:19:59 (601
User profile
14.84 @ 149
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegõ akar oda bepréselõdni nem? 
Re: (599)

 ave
reply history 2007.09.26. 09:56:26 (600
User profile
12.88 @ 175
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.  
Re: (599)

reply 2007.09.26. 07:46:18 (599
A Discovery-n láttam egy mûsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegõnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszûnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tûnt. 

reply history 2007.06.11. 21:59:43 (325
User profile
10.92 @ 200
Koszonom. Teljesitmeny csokkenes: tulforgatas (a vezermu tengely hatarain tulra) ill gyujtas problemak... 
Re: (324)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!