GMC Syclone
2007. May 31.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
7.49 @ 167 - 2007.05.31.
7.60 @ 159 - 2005.10.09.
7.77 @ 159 - 2005.09.25.
7.80 @ 151 - 2004.09.05.
7.86 @ 151 - 2004.03.28.
7.87 @ 152 - 2003.11.08.
7.92 @ 149 - 2003.10.19.
8.41 @ 145 - 2003.06.28.
8.74 @ 141 - 2003.06.07.
8.88 @ 130 - 2002.08.27.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
The Syclone now on special fuel, with a bit less conservative program. Higher boost, bigger advance.
Falco was fighting for a 10 second 1/4 mile for quite some time, now in this run he managed to do so if only virtually. (Later, on 9th June he finally managed to run a 10.92.) Despite the nice numbers this run is not perfect by any means.
The launch is very soft, the first half a second is wasted. Considering the slick tires, peak acceleration is low too. Still it goes very well till 140 km/h where it shifts to 3rd, which he holds into the finish.
Looking on the power chart there's a huge fall near the end. Over 100 horses went asleep!
And even in 2nd gear, you can notice this, power falls before the upshift, perhaps that's why this 2->3 shift is so prominent on the chart. (1->2 is barely noticable at around 55-60 km/h)
Perhaps the engine is revved beyond its power range?
photo 1
_2_
videos of this vehicle
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
franking
reply
history
2011.04.08. 04:05:16
(
2114
)
Ex user.
His comments are not shown, he/she cannot write new comments.
Re:
(2113)
Show only this user's posts
viny
reply
history
2010.10.29. 00:42:57
(
2113
)
Megkaptam a képeket, de sajnos a vezérlõ egységrõl csak egy képet küldtél, és az is elég közeli volt. Ha tudnál több adatot küldeni ezen kívül, biztos lenne megoldás, nekem is van vagy 5-6 vezérlõm. A tiéd annyiban különbözik a széria vezérlõtõl, hogy két chip van benne, amit kapcsolni tudsz, de a nagyobbik sem több 320le-nél, és egy ilyet simán bele lehet rakni a széria vezérlõbe is, ha egyezik a tiéddel.
Re:
(2108)
Show only this user's posts
Bkori
reply
history
2010.09.27. 23:49:51
(
2110
)
12.25 @ 180
A vicc, hogy pont most beszéltünk az autóról a V8-on az adok-veszekben
Re:
(2109)
Show only this user's posts
slowlow
reply
history
2010.09.27. 22:43:59
(
2109
)
9.62 @ 235
Hú vazze,egy 2007-es komentre válaszolni,nem semmi :-)))
Falco elég ritkán jár erre,de keresd ttamás-t,talán õ is tud segíteni...lehet hogy fog is hívni,elég kíváncsi fajta :-)
Ez a nick is érdekes. Vajon honnan van?
Re:
(2108)
Show only this user's posts
gili
reply
history
2010.09.27. 20:26:52
(
2108
)
hello a gmc syclone marlborlo editeson.a te autod ugy halom nagyon megy . az enyém is menne de valami gond van .tudnál nekem tanácsokat adni?tel 70-2-900-400vagy irj egy eérhetöségem
Re:
(602)
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.09.26. 10:26:35
(
602
)
10.92 @ 200
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)...
Re:
(599)
Show only this user's posts
ESI
reply
history
2007.09.26. 10:19:59
(
601
)
14.84 @ 149
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegõ akar oda bepréselõdni nem?
Re:
(599)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.26. 09:56:26
(
600
)
12.88 @ 175
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.
Re:
(599)
Show only this user's posts
tokyofej
reply
2007.09.26. 07:46:18
(
599
)
A Discovery-n láttam egy mûsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegõnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszûnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tûnt.
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.06.11. 21:59:43
(
325
)
10.92 @ 200
Koszonom. Teljesitmeny csokkenes: tulforgatas (a vezermu tengely hatarain tulra) ill gyujtas problemak...
Re:
(324)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!