timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic IVT (Boti)
Kiskunlacháza, 2007. June 09.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: A nice 13 second run. Quite a good start and power is good too. On the 3rd photo there is a dyno chart, which reads 120 kW (~160 HP) at the wheels.
This figure compares to our log's peak of 145 WHP in 3rd gear. As you can see, all gears were overrevved unlike than on the dyno. It was probably a good idea to hold on to the gears, except maybe for first gear, where acceleration levels dropped below the level which was available in the beginning of 2nd gear.
photo 1  _2_  _3_

datasheet on carstyling.hu

reply history 2007.06.25. 22:20:08 (438
User profile
11.54 @ 197
bocsimost jöttem haza nyaralásbol 
Re: (422)

reply history 2007.06.22. 21:01:04 (425
User profile
9.78 @ 238
igen erre gondoltam én is 
Re: (423)

reply history 2007.06.22. 20:51:14 (423
User profile
13.31 @ 172
+ a sofõr!! 
Re: (420)

 ave
reply history 2007.06.22. 20:38:54 (422
User profile
12.88 @ 175
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest! 
Re: (418)

reply history 2007.06.22. 20:37:53 (420
User profile
9.78 @ 238
na persze....

a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok 
Re: (419)

reply history 2007.06.22. 20:31:52 (419
User profile
13.31 @ 172
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled.. 
Re: (418)

reply history 2007.06.22. 20:23:40 (418
User profile
11.54 @ 197
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt 
Re: (417)

reply history 2007.06.22. 20:17:31 (417
User profile
13.31 @ 172
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!

Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem? 
Re: (414)

 ave
reply history 2007.06.22. 16:59:34 (415
User profile
12.88 @ 175
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
 
Re: (414)

reply history 2007.06.22. 15:51:30 (414
User profile
11.54 @ 197
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az idõnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?fõleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltûnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sõt minimálisan/1-2 ló/ sztem erõsebb. 
Re: (406)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!