Honda Civic IVT (Boti)
Kiskunlacháza, 2007. June 09.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.25 @ 133 - 2009.03.08.
9.37 @ 127 - 2007.06.09.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
A nice 13 second run. Quite a good start and power is good too. On the 3rd photo there is a dyno chart, which reads 120 kW (~160 HP) at the wheels.
This figure compares to our log's peak of 145 WHP in 3rd gear. As you can see, all gears were overrevved unlike than on the dyno. It was probably a good idea to hold on to the gears, except maybe for first gear, where acceleration levels dropped below the level which was available in the beginning of 2nd gear.
photo 1
_2_
_3_
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
boti
reply
history
2007.06.25. 22:20:08
(
438
)
11.54 @ 197
bocsi
most jöttem haza nyaralásbol
Re:
(422)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.06.22. 21:01:04
(
425
)
9.78 @ 238
igen erre gondoltam én is
Re:
(423)
Show only this user's posts
hondav-tec
reply
history
2007.06.22. 20:51:14
(
423
)
13.31 @ 172
+ a sofõr!!
Re:
(420)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.06.22. 20:38:54
(
422
)
12.88 @ 175
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest!
Re:
(418)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.06.22. 20:37:53
(
420
)
9.78 @ 238
na persze....
a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok
Re:
(419)
Show only this user's posts
hondav-tec
reply
history
2007.06.22. 20:31:52
(
419
)
13.31 @ 172
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled..
Re:
(418)
Show only this user's posts
boti
reply
history
2007.06.22. 20:23:40
(
418
)
11.54 @ 197
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt
Re:
(417)
Show only this user's posts
hondav-tec
reply
history
2007.06.22. 20:17:31
(
417
)
13.31 @ 172
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!
Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem?
Re:
(414)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.06.22. 16:59:34
(
415
)
12.88 @ 175
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
Re:
(414)
Show only this user's posts
boti
reply
history
2007.06.22. 15:51:30
(
414
)
11.54 @ 197
köszi még 1x a mérést
.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az idõnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?fõleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltûnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sõt minimálisan/1-2 ló
/ sztem erõsebb.
Re:
(406)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!