Nissan Primera GT (Leon)
2007. May 31.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
10.89 @ 112 - 2007.11.03.
11.09 @ 110 - 2007.05.31.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
A bit overcautious start, but the other attempts wasn't much better, when the tires kept spinning through first gear. The power curse is quite nice. Third gear was not enough to reach the finish line, so the trap speed suffered a bit.
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2007.11.01. 07:14:47
(
663
)
15.97 @ 139
Akkor Leonnak 18% a vesztesége ezek szerint ha 1,23 -s szorzóval szorzunk.Az meg hihetõ.
Re:
(485)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.07.02. 18:34:25
(
485
)
12.88 @ 175
A forditott iranyban ez nagyobb szazalek.
ertsd pl:
133 loeros motor 15% veszteseggel kereken 113 loeros.
113 loeros merest * 1.18-al szorozva kapod a 133-at vissza.
Egyebkent szerintem ez a saccolgatas csak saccolgatas akarmilyen tudomanyos alapon is csinaljuk.
Re:
(482)
Show only this user's posts
fastcar
reply
history
2007.07.01. 20:49:41
(
484
)
13.17 @ 167
Lehet, hogy Ave-nak ez a tapasztalati"együtthatója", akkor nem vitázom. Ezesetben viszont már nem csak a hajtáslánci veszteségek, hanem a menetellenállások is benne vannak, viszont azt meg így nehéz megmondani, mert az autónként jelentösen változik.
Re:
(483)
Show only this user's posts
Leon
reply
history
2007.07.01. 20:31:02
(
483
)
16.10 @ 139
Hmm, nekem Ave mondott 23-at, de akkor lehetséges, hogy valamit félreértettem. 15-tel számolva igen karcsú
Re:
(482)
Show only this user's posts
fastcar
reply
history
2007.07.01. 19:25:35
(
482
)
13.17 @ 167
Elsökerékhajtásnál nem szoktak 23%-kal számolni hajtáslánci veszteségként, inkább csak 15-tel, hátsónál 20-szal és összkeréknél olyan 25-30-cal.
Re:
(480)
Show only this user's posts
Gordi
reply
history
2007.07.01. 16:40:25
(
481
)
13.82 @ 161
Ha enyire tudod, hogy 23% a veszteséged a hajtásláncon akkor igen tökéletesen számolsz
Amúgy inkáb sac/kb
Re:
(480)
Show only this user's posts
Leon
reply
history
2007.07.01. 11:57:01
(
480
)
16.10 @ 139
Én is szeretlek
Amúgy jah, valami nem teljesen kerek még az autóval, de legalább a gyári lovakat tudja, ez is valami
(Amúgy ha nagyon úgy számolod van az 151 ló is :P
vagy én számolok valamit rosszul? 123x1,23? )
Re:
(479)
Show only this user's posts
hungryta.com
reply
history
2007.06.29. 19:13:46
(
479
)
11.90 @ 206
Nissan+Leon hadd legyen 25% veszteség, nem akarom elkeseríteni szegényt
Re:
(478)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.06.29. 18:21:00
(
478
)
12.13 @ 183
Túl jóindulatú vagy !
Re:
(477)
Show only this user's posts
hungryta.com
reply
history
2007.06.29. 08:04:56
(
477
)
11.90 @ 206
Szépen hozza a gyári 150 LE teljesítményt, nem gondoltam volna
Re:
(476)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!