Ford Thunderbird SC
2007. July 13.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.48 @ 119 - 2007.07.13.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
3.8 liter, V6, compressor, 230 bhp on paper.
This example even has a little more on top of that.
The soft automatic doesn't allow smoking tire launches. Acceleration is nice and steady, but not that intense.
photo 1
_2_
The last 5 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2007.08.01. 14:26:52
(
490
)
10.92 @ 200
Nem rossz ez. V8-as user-ek altal meg ne hagyd magad terorizalni, nem olyan gyorsak azok...
Re:
(489)
Show only this user's posts
Schmidi
reply
history
2007.08.01. 14:19:18
(
489
)
Köszi
Lesz ez még jobb is, van pár buta megoldás benne gyárilag, pl. az intercooler elhelyezése (lásd második fotó), a motortérben a vízhûtõ mellett. A mérés napján is jó meleg volt, szerintem az ég világon semmit nem hûtött a cooler így...
Re:
(487)
Show only this user's posts
Bkori
reply
history
2007.08.01. 13:45:40
(
488
)
12.25 @ 180
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0489&car2=0031&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=all
Igaz itt váltó és gyújtás problémám volt, de akkor is, V8 vs V6!!
Re:
(486)
Show only this user's posts
Bkori
reply
2007.08.01. 13:41:21
(
487
)
12.25 @ 180
Ez nem rossz eredmény, gratulálok!!!
Show only this user's posts
Schmidi
reply
2007.08.01. 08:44:57
(
486
)
Köszönöm a mérést Ave, kb. azt hozta amit vártam.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!