Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)
Tököl, 2007. August 18.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
6.39 @ 198 - 2011.09.24.
7.34 @ 181 - 2009.09.26.
7.72 @ 176 - 2008.06.14.
8.35 @ 158 - 2007.08.18.
9.76 @ 128 - 2005.11.13.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
This year the stock 1.6 got replaced with a new 2.1 liter Zetec turbo. The power output literally doubled!
But the power curve is still not ideal, it seems that it was overrevved in every gear, power drops before each upshift. Perhaps the usable rev range is too small, I don't know.
The official time was 12.079 @ 202 km/h (125 mph), with a 60 feet time of 1.9. Elevens are very close!
photo 1
videos of this vehicle
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
hori
reply
history
2007.08.23. 20:48:51
(
558
)
13.40 @ 166
Nagyon komoly a gép és nagyon komoly az idõ, már most is.
Az hogy 130 ló volt és ez lett ahoz külön grat.
A 60 láb is nagyon jó, 1.9, nem semmi.
Re:
(534)
Show only this user's posts
Sychter
reply
history
2007.08.23. 14:39:30
(
557
)
Azt szerintem mindenki
Re:
(556)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.08.23. 14:30:14
(
556
)
9.67 @ 241
nekem sincs
pedig hogy várom a koe videot...
Re:
(555)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.08.23. 14:27:38
(
555
)
9.78 @ 238
nem,mert nincsen még videom
Re:
(554)
Show only this user's posts
Ejzi
reply
2007.08.23. 13:45:01
(
554
)
14.07 @ 160
A britteknek mutattad már?
Show only this user's posts
KulinPapa
reply
history
2007.08.23. 13:05:25
(
553
)
A fokolást pontosan meg tudom mondani majd neked. Csak majd kell hozzá millió adat. Megbeszéljük majd. De azért más dolog is szerepet játszi a teljesítményvesztésben.
Re:
(551)
Show only this user's posts
Spoon
reply
2007.08.23. 12:58:11
(
552
)
Na vééééégre, má vártam
A kraft már megvan, már csak hajtás kéne
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.08.23. 12:54:21
(
551
)
9.78 @ 238
ezek szívó tengelyek,elméletileg a specifikációk alapján van beállítva,de gondoltam rá hogy bekésleltetem a kipuff tengelyt mert ott a hiba szerintem.
Re:
(550)
Show only this user's posts
SRobi
reply
history
2007.08.23. 12:26:02
(
550
)
10.87 @ 209
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal késõbb, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levõ tengelyre értendõk, de az irány ez!
Re:
(547)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.08.23. 12:24:54
(
549
)
9.67 @ 241
vecsés felé pöcsi
Re:
(547)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!