timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)
Tököl, 2007. August 18.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: This year the stock 1.6 got replaced with a new 2.1 liter Zetec turbo. The power output literally doubled!
But the power curve is still not ideal, it seems that it was overrevved in every gear, power drops before each upshift. Perhaps the usable rev range is too small, I don't know.
The official time was 12.079 @ 202 km/h (125 mph), with a 60 feet time of 1.9. Elevens are very close!
photo 1

videos of this vehicle

datasheet on carstyling.hu

reply history 2007.08.23. 20:48:51 (558
User profile
13.40 @ 166
Nagyon komoly a gép és nagyon komoly az idõ, már most is.
Az hogy 130 ló volt és ez lett ahoz külön grat.
A 60 láb is nagyon jó, 1.9, nem semmi.
 
Re: (534)

reply history 2007.08.23. 14:39:30 (557
Azt szerintem mindenki 
Re: (556)

reply history 2007.08.23. 14:30:14 (556
User profile
9.67 @ 241
nekem sincs

pedig hogy várom a koe videot... 
Re: (555)

reply history 2007.08.23. 14:27:38 (555
User profile
9.78 @ 238
nem,mert nincsen még videom 
Re: (554)

reply 2007.08.23. 13:45:01 (554
User profile
14.07 @ 160
A britteknek mutattad már?  

reply history 2007.08.23. 13:05:25 (553
A fokolást pontosan meg tudom mondani majd neked. Csak majd kell hozzá millió adat. Megbeszéljük majd. De azért más dolog is szerepet játszi a teljesítményvesztésben.  
Re: (551)

reply 2007.08.23. 12:58:11 (552
Na vééééégre, má vártam
A kraft már megvan, már csak hajtás kéne  

reply history 2007.08.23. 12:54:21 (551
User profile
9.78 @ 238
ezek szívó tengelyek,elméletileg a specifikációk alapján van beállítva,de gondoltam rá hogy bekésleltetem a kipuff tengelyt mert ott a hiba szerintem. 
Re: (550)

reply history 2007.08.23. 12:26:02 (550
User profile
10.87 @ 209
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal késõbb, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levõ tengelyre értendõk, de az irány ez! 
Re: (547)

reply history 2007.08.23. 12:24:54 (549
User profile
9.67 @ 241
vecsés felé pöcsi 
Re: (547)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!