Renault 5 GT turbo (fehérke)
Tököl, 2007. August 18.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.69 @ 144 - 2007.08.18.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
My own racecar was never listed among the logs, because I was never satisfied with its runs. I didn't have proper tires, had unsuitable gear ratios, and the engine constantly had head gasket failures.
For the biggest Hungarian international race (
EESLC
) I had the car prepared as best as I could. I fitted another engine from my old
red
racecar, quite battered but still has some go. I bought a new set of slick tires, which worked a threat, as you can see. A reconditioned gearbox was fitted as well, good ratios, and no problems finding the next gear even on flatshifts.
I didn't pushed her too much, I only wanted to do a nice and clean run, which turned out to be my personal best to date. Sadly there'll be no more new records, as the car was written off by a stupid taxi driver while my 5 was parking... :(
photo 1
_2_
_3_
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.09.19. 19:08:27
(
593
)
9.78 @ 238
ja az 13+1
Re:
(592)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.09.19. 19:08:06
(
592
)
9.78 @ 238
totó????????
Re:
(591)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.19. 19:05:54
(
591
)
12.88 @ 175
De vajon miert? 13:1 mondd valamit?
Re:
(590)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
2007.09.19. 18:33:39
(
590
)
9.78 @ 238
ave:
jol l átom esik a teljesítményed magas fordulaton????
ejnye
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.19. 16:12:10
(
589
)
12.88 @ 175
Szvsz 350-400-tol felfele, de nem vagyok nepper.
Re:
(588)
Show only this user's posts
Sychter
reply
2007.09.19. 15:33:27
(
588
)
Nem volt egy rossz autó, sõt!
Tudtok esetleg valahol ilyet, kb. mennyi mst egy ilyen? (renuault 5 gt turbo-t, gyári)
Show only this user's posts
szilvi5
reply
2007.09.19. 14:14:26
(
587
)
13.51 @ 158
Virtuális versenyben összeraktalak magaddal, amikor 3 éve Santa Podon voltál. Most sikerült idehaza megelõznöd az akkori autódat, bár féltávnál még a ragacsos pálya volt elõnyösebb, azán kijött az a plusz 15-20LE.
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.19. 13:05:46
(
586
)
12.88 @ 175
Egyelore nincs fejlemeny.
Annyira nincs osszetorve valoban.
De azert meggyurodott a tuzfal is rendesen, szoval ez nem lesz mar az igazi.
De ugye mondtam azt is, meg a multkor, hogy lehet megszuntetem a ketautosdit. Lesz egy kellemes, remelhetoleg tartos piroska, es kesz. Majd akkor lesz rendes versenyautom, amikor tenyleg telik ra, de az tenyleg gyors lesz.
Majd meglatjuk, meg nem dontottem el.
Re:
(585)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2007.09.19. 11:47:23
(
585
)
10.72 @ 207
Valami fejlemény?
Kárszemle megvolt?
Hidd el nincs annyira összetörve, bár való igaz ha csak egy kasztni kell, lehet érdemesebb azt meglépni és lehet olcsóbban is kijössz.
Re:
(584)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.19. 11:34:48
(
584
)
12.88 @ 175
Ugy fest, hogy igen.
Re:
(582)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!