Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)
Kiskunlacháza, 2007. September 09.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
7.39 @ 173 - 2009.09.06.
7.45 @ 177 - 2007.10.13.
7.60 @ 172 - 2007.09.09.
7.62 @ 168 - 2007.06.09.
7.75 @ 178 - 2008.06.14.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Brand new engine and new gear ratios. Much more powerful than the last time we logged it. The launch is about the same, and despite the extra power, 1/8 mile figures are very close too. In the second half of the track, the power does the trick, and shaves a good tenth of a second.
Official timing of this run was 11.019, but Sandor managed a 10 on the same day!
The current Hungarian FWD record now stands at 10.95 @ 217 km/h. Congratulations! :)
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.09.21. 11:46:30
(
598
)
9.67 @ 241
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
Re:
(597)
Show only this user's posts
Rafi
reply
history
2007.09.21. 11:01:07
(
597
)
13.76 @ 169
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul.
Re:
(596)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.09.21. 10:10:42
(
596
)
9.67 @ 241
mindenképp vedd rá.
kérlek
Re:
(595)
Show only this user's posts
ESI
reply
history
2007.09.21. 10:09:27
(
595
)
14.84 @ 149
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására...
Re:
(594)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.09.20. 21:34:03
(
594
)
12.13 @ 183
400-on biztos nem
Re:
(583)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2007.09.19. 10:45:19
(
583
)
9.67 @ 241
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t az én kerekeimmel.
Re:
(577)
Show only this user's posts
ESI
reply
history
2007.09.17. 13:39:33
(
581
)
14.84 @ 149
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát?
Re:
(580)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.09.16. 00:23:21
(
580
)
12.13 @ 183
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hõvé alakul valószínû, mivel kell hûteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os Civic-kel járok és annak is a vízhûtõbe megy az autómata váltó olajköre . Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerõt.
De nehogy félreértés legyen belõle Sanya részérõl inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülõforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belõle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el.
Re:
(578)
Show only this user's posts
De4dSn4ke
reply
history
2007.09.16. 00:11:36
(
579
)
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi
Re:
(578)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.09.15. 23:55:50
(
578
)
12.88 @ 175
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol. Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.
Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.
Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700
Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500
Re:
(577)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!