Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)
Kiskunlacháza, 2007. October 13.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.37 @ 133 - 2007.10.13.
9.71 @ 118 - 2006.10.07.
9.90 @ 126 - 2006.09.30.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Significantly lighter, with a newer (still Mi16) engine on slick tires. No problems with the gear changes this time, although they could be faster. The launch is also weaker than last time, but at least it's a good, clear run.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
WHiskey
reply
history
2007.10.21. 18:15:18
(
638
)
15.75 @ 142
Ezt én sem értem. 100 kg minusz ilyen sokat számítana? + a grafikon szerint nem lett erõsebb az autó.
Re:
(633)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.10.20. 12:20:55
(
637
)
12.88 @ 175
Hat szerintem ha 100-as lenne a motor, nem fustolhetne ennyire.
Szerintem merjel egy kompressziot igy elsore.
Re:
(633)
Show only this user's posts
hori
reply
history
2007.10.20. 10:51:08
(
636
)
13.40 @ 166
Szép eredmény, grat.
Sokat javult az autó és fejlõdik szépen, csak így tovább.
Re:
(632)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.10.20. 08:27:45
(
635
)
9.78 @ 238
hát kiváncsi lennék rá de biztosan nme nehezebb mint 880 veled.
Re:
(633)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
2007.10.20. 08:27:00
(
634
)
9.78 @ 238
jaja olyan 170 körül cca.
Show only this user's posts
Dazoli
reply
history
2007.10.20. 07:50:53
(
633
)
13.79 @ 163
Az eredményem javul az autom pedig gyengül??
Nem értem ezt! Oloyan sok kg-t nem szedtem ki belõle!
Az lesz, hogy lemérlegeltetem pontosan az autót!
Re:
(630)
Show only this user's posts
Dazoli
reply
history
2007.10.20. 07:48:01
(
632
)
13.79 @ 163
Persze fõtengelyen mérve van a gyári adat!!!!
Az enyim akkor 180le körül van!
Azt hiszem!
Re:
(629)
Show only this user's posts
bad
reply
history
2007.10.19. 13:17:47
(
631
)
van belõle gyárilag 147 és 160Le-s változat is. ezek 1.9esek és alublokkosak. van 150le körüli Mi16is de 2.0 és jóval nehezebb motor
Re:
(629)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.10.19. 10:52:46
(
630
)
9.78 @ 238
akkor mégi csak van 15Le plusz
Re:
(628)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2007.10.19. 10:52:02
(
629
)
9.78 @ 238
akkor annyira nem lett jo a tuning mert ez 150Le gyáriba nem?
Re:
(625)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!