VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)
Tököl, 2007. October 28.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.42 @ 149 - 2007.10.28.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
All wheel drive, nitro assisted PD TDI from Slovakia. This run is not one of his bests, it was timed officially
12.42 @ 183
, while he could do
12.004 @ 185
too on the same day. It's quite easy to spot where did he lost the four tenths, but it's not so obvious what has caused this. I'd say he shifted into wrong gear, then corrected afterwards, but perhaps not. I'll ask next year when we log the car again. :)
The car is quite heavy, but very powerful for a diesel. Their power claims on photo #3 is certainly confirmed by the wheel power figures of this run. The 0-100 km/h times are another matter, being around a whole second out. Obviously this 4.7 could be much better without the mistake around the 2.0-3.0 second range, a 3.8, 3.9 is certainly possible.
photo 1
_2_
_3_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
rambustibi
reply
2007.11.11. 11:47:47
(
754
)
11.80 @ 189
ez is csak 1 munkagép, trédéí (kormi)
Show only this user's posts
Rusher_Tompi
reply
2007.11.06. 03:10:29
(
699
)
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédõ maradt.
Igy 215Kg -lett.
A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.
Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerõvel (kb 200kg a különbség).
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2007.11.05. 22:31:43
(
682
)
12.56 @ 175
Mert 1160 kg?!
Re:
(681)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2007.11.05. 22:29:52
(
681
)
12.13 @ 183
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerõ akkor miért csak 183-185 a célvonalija ??
Re:
(677)
Show only this user's posts
maki
reply
history
2007.11.05. 22:25:27
(
680
)
11.53 @ 188
500 ló,utcai.Na erre én is kiváncsi leszek
Re:
(677)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.11.05. 19:40:43
(
679
)
12.88 @ 175
A fotokon nem tunik tul szerianak a hajtokar...
De hajra hajra, ha 500, akkor 500.
Re:
(677)
Show only this user's posts
Rusher_Tompi
reply
history
2007.11.05. 19:40:31
(
678
)
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
Re:
(676)
Show only this user's posts
Rusher_Tompi
reply
history
2007.11.05. 19:33:23
(
677
)
Nem akarnak könnyíteni. Lóerõt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztõje, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára.
Re:
(676)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2007.11.05. 14:01:40
(
676
)
12.88 @ 175
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni.
Re:
(675)
Show only this user's posts
Rusher_Tompi
reply
history
2007.11.05. 12:33:37
(
675
)
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es idõt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésrõl:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray
Re:
(674)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!