Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
2007. November 03.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
8.77 @ 144 - 2008.04.20.
9.29 @ 136 - 2007.11.03.
9.62 @ 138 - 2008.04.05.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
The season's last race's winner in the A2 category on Yokohama semi slick tires. The difference between the race where he ran 13.5 @ 167 km/h officially is that it was quite a bit heavier now and we logged on tarmac instead of the grippier concrete at Tokol airport.
The start is not bad, afterall, but of course it's relalitve. It has quite some punch, even if the power curve drops in the higher rev ranges.
The 1/4 mile trap speed could be higher if he didn't had to shift up so close to the finish.
I heard it will be even better next year.
photo 1
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
B_Csaba
reply
history
2007.11.20. 10:00:46
(
887
)
Csak szép? Jólmenni már nem is megy jól?
Re:
(886)
Show only this user's posts
Vitya
reply
2007.11.20. 09:53:16
(
886
)
szép
Show only this user's posts
Leon
reply
history
2007.11.16. 22:36:22
(
869
)
16.10 @ 139
De még milyen stabillal
Amúgy nem értem mirõl beszélsz :P
Re:
(862)
Show only this user's posts
Rafi
reply
2007.11.16. 21:25:40
(
868
)
13.76 @ 169
respect
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2007.11.16. 20:41:18
(
867
)
11.80 @ 191
Thx, sztem sem.
De még kellene fejlõdni.Remélem jót hoz a jövõ.Meg a Robi, meg a Sanyi.
Re:
(855)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2007.11.16. 20:38:43
(
866
)
11.80 @ 191
Ne reggelj a VTI-vel.
Majd a meglepivel ha összejön.
Re:
(865)
Show only this user's posts
Maxim
reply
history
2007.11.16. 20:21:24
(
865
)
13.96 @ 163
A Vti-vel nem vagy regelve?
Miért nem azzal irsz? A Góf már lassan a múlté....
Re:
(860)
Show only this user's posts
Maxim
reply
history
2007.11.16. 20:19:48
(
864
)
13.96 @ 163
Most kéne lassan megint aföldég érõ lökõsöd.Jöhetnél lassan havat kotorni vele
))
Én is várom az Unos meglepit....
Re:
(863)
Show only this user's posts
Ejzi
reply
2007.11.16. 18:05:49
(
863
)
14.07 @ 160
Látom mindenki farag meg tekerget
ha mást nem a notebook hangerejét
Király idõ!!! Örülnék, ha végre egy JÓ minõségû videód is lenne
Már én sem bírom a streszt! 2hete türelmes vagyok, most megint hétfõig kell várnom? nemááá :P
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2007.11.16. 16:30:47
(
862
)
10.72 @ 207
Abba, hogy Zorró kolléga esetleg jobbat ment mérésen, mint én annó! még nem fogok belahalni. (amíg a versenyen mért idõm jobb
)
természetesen csak vicc a részemrõl, jövõre azért talán még fog a kocsim is fejlõdni, max vissza
Megaztán stabil 16,2-vel is lehet az ember 2.
DDDD
Re:
(859)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!