timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)
2007. November 03.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Since the last log the car got a new, bigger turbo, a bigger throttle body, and the exhaust system lost one of the silencers. It has achieved quite an improvement , especially powerwise. Traction ain't that bad for its road Toyo Proxes tires, but the first second could have been better, I think.
In higher gears it's clear that the engine holds to a very healty torque level throughout the used rev range, the acceleration curve doesn't fall much within a gear.
photo 1

datasheet on carstyling.hu

reply history 2007.11.19. 21:52:16 (885
User profile
13.96 @ 163
Akkor mégjobb 
Re: (882)

reply history 2007.11.19. 21:20:22 (884
User profile
15.97 @ 139
Azért kellemes csalódás ért engem is ,amikor megláttam az eredményed,mert nem néztem volna ki belõlle ott,hogy 180 paci benne van! Gratulálok hozzá,szép eredmény! 
Re: (882)

reply history 2007.11.19. 21:17:54 (883
User profile
10.72 @ 207
szerintem 185-190 
Re: (882)

reply history 2007.11.19. 21:11:29 (882
User profile
13.96 @ 163
Ha jól értékelem most olyan 180 Le körül lehet fõtengelyen!?
Sokkal többet már nem is szeretnék

 
Re: (881)

reply history 2007.11.19. 20:56:38 (881
User profile
10.72 @ 207
idõn még lehet javitani, erõben már sokat nem
(nagyon titokzatos vagy DDDDDDD) 
Re: (880)

reply history 2007.11.19. 20:23:07 (880
User profile
13.96 @ 163
Könnyen lehet,h innentõl már nehezebb lesz fejlõdni...
Még pár ötletem van azért...
Kiváncsi vagyok azok hogy sülnek el...
 
Re: (878)

reply history 2007.11.19. 19:17:42 (879
User profile
16.76 @ 134
Gratulálok én is!!csak így tovább!! 
Re: (878)

reply history 2007.11.19. 19:11:33 (878
User profile
10.72 @ 207
Na udv a klubban.
Lassan te is elérted azt ahonnan már nehézkes a továbblépés, vagy inkább költséges?  
Re: (875)

reply 2007.11.19. 19:02:54 (877
User profile
13.40 @ 166
Van erõ bõven, szép eredmény, grat.
Egy jó gumi és 13-mas idõ. 

reply 2007.11.19. 18:50:51 (876
User profile
14.63 @ 151
Hali! Nem semmi javulás szépen csendben. :-) Elég kemény eredmény tényleg, le a kalappal elõtte. tervezel még mást is? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!