Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
2008. April 05.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
8.77 @ 144 - 2008.04.20.
9.29 @ 136 - 2007.11.03.
9.62 @ 138 - 2008.04.05.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
So far I did not put up new logs for vehicles that are already in our database with better results.
But there's always a first for everything.
This time we timed the car on a slightly wet surface on the street Yokohama Parada tires. Because of the lower traction ET figures are worse despite the noticable power hike since last year. The power is not just higher, the curve is much nicer too, it does not fade near the rev limit.
We will time the car again during the next race, where it might hit its first 12 second quarter.
Currently it's best result is
13.25 @ 171
.
photo 1
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.04.16. 21:39:48
(
944
)
12.88 @ 175
Irtam hogy "Ezúttal szemerkélõ esõben mértünk, utcai gumikon"
A repteri betonon, slick gumikon meg 13.2-t ment legutoljara.
Ennyit segit a jobb palya es a jobb gumi.
Re:
(943)
Show only this user's posts
radics1
reply
history
2008.04.16. 20:56:07
(
943
)
10.97 @ 200
"legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az elsõ 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (13.25 @ 171)"
Mivel itt meg 13,25 van,és írod hogy 12 meglesz,azért nem értettem a diagrammon miért 14,25 van...
Re:
(939)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.04.14. 21:03:59
(
939
)
12.88 @ 175
Mert annyit ment.
Nem ertem, vegulis mi a gond?
Ne feledd, hogy azt irtam is, hogy a korabbi futama jobb volt, igy a listazasban a 14.04-es tavalyi eredmeny latszik.
Re:
(938)
Show only this user's posts
radics1
reply
2008.04.14. 20:29:41
(
938
)
10.97 @ 200
Lehet én vagyok hülye,de nekem 14,25-öt ír ki a diagrammon.Miért?
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2008.04.12. 19:44:41
(
932
)
11.80 @ 191
Lehet ezen még javítani
Re:
(929)
Show only this user's posts
Pityukaaa
reply
history
2008.04.10. 10:23:50
(
929
)
12.90 @ 171
azért még a váltásokon lehetne javitani
Re:
(927)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2008.04.08. 17:52:11
(
927
)
11.80 @ 191
Ave: Köszi, hogy ilyen hamar feltetted.
Örülök, hogy végre nem csökken a teljesítmény.
Köszönöm mindenkinek az elismerõ szavakat, a segítséget meg Sanyi00-nak meg Robi-kának.
Re:
(924)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
2008.04.07. 20:40:56
(
924
)
10.72 @ 207
na kéremszépen, erre a teljesitmélnyre azt mondom nem szar
Grat.
Show only this user's posts
Maxim
reply
2008.04.07. 17:15:17
(
923
)
13.96 @ 163
Gratuálok én is.Nagyon erõs az autó. Drukkolok a 12-es idõhöz. Nem esik a teljesítmény,nagyon király.
Már csak a pszichikai hadviselésen kell javítani
))
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2008.04.07. 17:12:44
(
922
)
12.56 @ 175
Mindenféle kipakolás nélkül kb annyi, de ez csak hasraütés szerû szám. A héten leméretjük a pontosság kedvéért.
A múltkori mérésnél 1070re tartottuk, és akkor nem volt benne hátsülés, meg semmi.
Re:
(920)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!