timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
2008. April 05.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: So far I did not put up new logs for vehicles that are already in our database with better results.
But there's always a first for everything.
This time we timed the car on a slightly wet surface on the street Yokohama Parada tires. Because of the lower traction ET figures are worse despite the noticable power hike since last year. The power is not just higher, the curve is much nicer too, it does not fade near the rev limit.
We will time the car again during the next race, where it might hit its first 12 second quarter.
Currently it's best result is 13.25 @ 171.
photo 1

datasheet on carstyling.hu

 ave
reply history 2008.04.16. 21:39:48 (944
User profile
12.88 @ 175
Irtam hogy "Ezúttal szemerkélõ esõben mértünk, utcai gumikon"
A repteri betonon, slick gumikon meg 13.2-t ment legutoljara.
Ennyit segit a jobb palya es a jobb gumi. 
Re: (943)

reply history 2008.04.16. 20:56:07 (943
User profile
10.97 @ 200
"legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az elsõ 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (13.25 @ 171)"

Mivel itt meg 13,25 van,és írod hogy 12 meglesz,azért nem értettem a diagrammon miért 14,25 van... 
Re: (939)

 ave
reply history 2008.04.14. 21:03:59 (939
User profile
12.88 @ 175
Mert annyit ment.     Nem ertem, vegulis mi a gond?
Ne feledd, hogy azt irtam is, hogy a korabbi futama jobb volt, igy a listazasban a 14.04-es tavalyi eredmeny latszik. 
Re: (938)

reply 2008.04.14. 20:29:41 (938
User profile
10.97 @ 200
Lehet én vagyok hülye,de nekem 14,25-öt ír ki a diagrammon.Miért? 

reply history 2008.04.12. 19:44:41 (932
User profile
11.80 @ 191
Lehet ezen még javítani 
Re: (929)

reply history 2008.04.10. 10:23:50 (929
User profile
12.90 @ 171
azért még a váltásokon lehetne javitani 
Re: (927)

reply history 2008.04.08. 17:52:11 (927
User profile
11.80 @ 191
Ave: Köszi, hogy ilyen hamar feltetted.  
Örülök, hogy végre nem  csökken a teljesítmény.
Köszönöm  mindenkinek az elismerõ szavakat, a segítséget meg Sanyi00-nak meg Robi-kának.  
 
Re: (924)

reply 2008.04.07. 20:40:56 (924
User profile
10.72 @ 207
na kéremszépen, erre a teljesitmélnyre azt mondom nem szar
Grat. 

reply 2008.04.07. 17:15:17 (923
User profile
13.96 @ 163
Gratuálok én is.Nagyon erõs az autó. Drukkolok a 12-es idõhöz. Nem esik a teljesítmény,nagyon király. Már csak a pszichikai hadviselésen kell javítani))

 

reply history 2008.04.07. 17:12:44 (922
User profile
12.56 @ 175
Mindenféle kipakolás nélkül kb annyi, de ez csak hasraütés szerû szám. A héten leméretjük a pontosság kedvéért.
A múltkori mérésnél 1070re tartottuk, és akkor nem volt benne hátsülés, meg semmi.  
Re: (920)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!