timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mitsubishi EVO VI (Lanciafan)
2008. April 05.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: It's pretty much stock, apart from the DTA ECU and the slightly increased boost. Launch program was not set, but ALS was operational, no wonder there's no sign of lag. In 2nd and even more in 3rd gear a slight power fade is noticable near the rev limit, but it's not a major issue.

reply history 2008.04.17. 12:07:47 (950
Hello! Most intermedia volt rajta nagyon felfújva, ráadásul le is forogtak, kb egy jó képességû utcai guminak felel meg, illetve most kiderült, h csak esõben ideális igazán.
Kb ezt vártam, 1.2 a nyomás,  viszont nagyon egyenletes, ami nekem sokkal jobban számit. 2800 tól tejesen egyenletes a teljesítmény leadás 6800 ig, nagyon jól vezethetõ ettõl, nincsenek ideges, hirtlen teljesitménynövekedések, és az ezzel járó kelemetlen meglepetések. 
Re: (947)

reply 2008.04.17. 10:27:16 (947
User profile
13.19 @ 167
Szia Laci! Szép rajt! Ezt slick-ekkel nyomtad? Egyébként kb. ezt vártad? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!