Opel Astra Coupe (Zoomby)
Tököl, 2008. April 13.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.36 @ 162 - 2008.04.13.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Croatia's fastest FWD car. Built on a far from ideal platform, it's quite a heavy car, I was told it was 1350kg during this run (including the driver). If that weight is true, it's very powerful. Moreover, it's very powerful, even if it's much lighter. He was spraying a little nitrous too, in 3rd gear. This was Tomislav's best run of the day, officially timed n
11.78 @ 212
km/h, which is matched pretty close by this log, if rollout is set to
15"
.
It was interesting to note the intercooler (it can be seen on one of the photos) which had a very small frontal area, but the engine still produced very good power. Unfortunately the two driveshafts broke during the race weekend, on in the semi finals, dropping him out from a possible final. These broken driveshafts are interesting, because the M/T ET Street tires didn't provide too much grip. But his gearshifts are very impressive, these are very very rapid changes!
The first shift from 1st to 2nd seems a bit long, but it was caused by hitting the rev limiter before the shift.
Either he has a special gearbox or he is very clever.
Anyway, it's a very good package. But in a lighter chassis it would be even more sensational.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2008.10.23. 14:36:57
(
1531
)
ave! valamiért az elõbbi posztomat nem ide a zombi qp-hoz tette be. lehet vmit én qrtam el. légyszi tedd át ide, ezt meg ki lehet törölni!
köszi!
Re:
(984)
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.10.23. 14:35:09
(
1530
)
ez már vagy ötödször akadt a kezembe a zombi qp-ról:
a trükkös kúler jól látszik, meg az is, hogy van ott súlycsökkentés rendesen.
nem ez az irányzat az én célom mondjuk, ennek már szerintem semmi köze az utcai autókhoz. de persze mint "drag kocsi" nagyon zsír.
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.04.28. 23:13:05
(
984
)
12.88 @ 175
120kg-nal mondta magat, es ez eleg realisnak tunt.
Re:
(983)
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.04.28. 23:06:31
(
983
)
ha nem láttam volna meglepne, hogy egyesben ilyen "kicsi" a gyorsulása, az enyém is 0.6G felett húzott egyesben még megboldogult széria belsejével, utcai gumikkal. persze nem ilyen hosszan, még szép.
a másik, hogy a QP turbó forgalmi szerint 1350kg gyárilag ave pontosan tudja. viszont szinte minden QP turbó amit megmértünk, bõven 1350kg felett volt széria.
nálam a motorépítés meg egyebek együtt közel 40kg-ot faragtak, nem pedig tömeget növeltek, sejtem, hogy itt is így lehetett.
ahogy mustrálgattam ezt a gépet, elég sok lejött azért ebbõl még ezen kívül is. nem csak az üvegek, az ülések, meg a kerék, a komplett eleje is büfés mûanyagpohárból lett hajtogatva.
szóval én olyan 1200kg-ra saccolok. ha a slapec 1,5mázsa volt, akkor az 1350kg rendben is van.
Show only this user's posts
recska
reply
history
2008.04.25. 15:01:28
(
977
)
Benne ült a fél család, mikor mérték!
Nekem forgalmiban 890kg, mérve kasztnizás elõtt ( könnyítés by természet
) 840kg volt... Katalógusban 850kg.
Re:
(975)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2008.04.25. 14:50:21
(
976
)
9.78 @ 238
de ha akarod akkor 2500kg csak neked
Re:
(975)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2008.04.25. 14:50:02
(
975
)
9.78 @ 238
haggyá....
akkor se lehet 1500kg sose
Re:
(974)
Show only this user's posts
soma
reply
history
2008.04.25. 14:42:08
(
974
)
10.89 @ 200
nem nagyobb a mondeo mint a kupé,csak a formája miatt tûnik úgy sztem.baj van a látásoddal de ezt tudjuk a fél gázt sem mindig látod
Re:
(973)
Show only this user's posts
szabyk RST
reply
history
2008.04.25. 14:22:38
(
973
)
9.78 @ 238
elírták a forgalmid.......a mondeo 1320 és az 2x akkora cca....
Re:
(972)
Show only this user's posts
soma
reply
history
2008.04.25. 14:09:45
(
972
)
10.89 @ 200
nekem az 1.8 -as kupé forgalmi szerint 1460 kg ,ez turbos ugyhogy nem hinném hogy könnyebb lenne a gyári súly.
Re:
(970)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!