Fiat Uno Turbo IE (Cry)
Tököl, 2008. April 12.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
7.99 @ 162 - 2009.09.06.
9.31 @ 138 - 2008.04.12.
9.39 @ 130 - 2006.10.07.
10.19 @ 132 - 2006.09.09.
10.33 @ 115 - 2004.10.09.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Cry's Uno is now 1.4 liters, with VEMS ECU, Garrett GT25R turbo (1.7bar boost) He is also running on brand new Yokohama slick tires. As this run was the first for the rubbers, traction wasn't that great, in a later attempt with a burnout, first gear improved significantly, but a missed shift meant that I had to use this log. Anyway, we'll log it again soon.
The offical time was
13.59 @ 170
.
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Crybaby
reply
2008.05.07. 08:47:01
(
1000
)
10.72 @ 207
Köszönöm.
Reméljük lesz még jobb is, azon vagyok.
Még úgy 50 lovat simán el tudnék képzelni benne
Show only this user's posts
Falco
reply
history
2008.05.06. 22:47:22
(
999
)
10.92 @ 200
Gratula, bocsuletes a eredmeny...
Re:
(995)
Show only this user's posts
Rafi
reply
2008.05.06. 21:46:59
(
998
)
13.76 @ 169
respect
Show only this user's posts
Maxim
reply
history
2008.05.06. 19:38:59
(
997
)
13.96 @ 163
Szép eredmény,javul rendesn...
Re:
(989)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2008.05.06. 11:41:30
(
996
)
10.72 @ 207
mondtam én hogy itt valami nem kerek
amúgy tudtommal az Uno Mk2-nek 0,30 a cv-je
Re:
(995)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2008.05.06. 11:29:15
(
995
)
10.72 @ 207
hát igen 140whp-vel kiroá a 13,5 körüli versenyeredmény, csak azt nem értem az eddigi 160-al miért nem ment 13,7-13,8-nál jobb
Ráadásul a célvonalim is javult 5km/h-t a kevesebb teljesítmény ellenére.
2 dolog lehetséges az elképzelésem szerint:
1, a méréssel nem stimmelt valami
2, az autóval nem stimmelt valami
Re:
(992)
Show only this user's posts
KulinPapa
reply
2008.05.06. 11:07:25
(
994
)
Ahaaaa. Na így már kicst jobb. Azt a hiányzó 20 lovat meg majdcsak elõcsalogatjuk valahogy.
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.05.06. 10:54:48
(
993
)
12.88 @ 175
Na mostanra csak kinyomoztam, mi volt a bibi.
Elirtam a homlokfelulet meretet (legellenallas), de rendesen.
Szoval az eredmeny jo, csak a teljesitmenygorbe volt hibas, de most mar jo!
Bocsesz!
Re:
(989)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2008.05.06. 10:49:04
(
992
)
14.63 @ 151
Ilyen teljesítménnyel ez tényleg jó idõ! :-)) Viszont a most kirakott mérésnél amikor 2.ben vagy érdekes, hogy elõször nõni kezd a teljesítmény aztán hírtelen szinte ugyanakkora lendülettel csökken. Olyan mintha épp lyukba váltottál volna. Nem lehet, hogy nem az igazi a wastegate-ed?
Re:
(990)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2008.05.06. 10:30:21
(
991
)
11.80 @ 191
Érdekes.
Ennyi pacival nem rossz ez az idõ.
Re:
(989)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!