Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. April 20.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
8.09 @ 150 - 2008.10.11.
8.60 @ 144 - 2008.04.20.
8.90 @ 140 - 2006.04.26.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
After a year's absence from the scene, Hungary's fastest and loudest all motor Civic returns! Now it sports some very serious stuff, Endyn high-comp pistons, IB rods, Skunk stage3 cams, Hondadata ECU, among others.
This run was officially timed at
12.66 @ 181
km/h.
The best of the day was around 2 tenths faster, but because of gear syncro issues he shifted a bit too early in this run. In fact, it's quite easy to see where he lost that time. In this 12.66 run there is no wheel slip in 2nd gear, and thus acceleration is much lower than
last year
. In his 12.4 run, I'm sure he revved it further in 1st thus getting some wheel slip in 2nd.
When you compare the power curves you can see that while peak power increased as well, the real gain is in lower revs.
photo 1
_2_
_3_
videos of this vehicle
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
higany
reply
history
2008.05.14. 17:07:15
(
1035
)
13.32 @ 165
Sorry, csak 1614ccma 81,5-esdugükkal!
Re:
(1013)
Show only this user's posts
Boci01
reply
history
2008.05.09. 22:10:08
(
1033
)
11.20 @ 193
2006ban 790rõl indult ,aztán lett évvége felé 750 ,az mért adat volt ,idén szedtünk ki belõle kb 20-25kg-ot de ez még nem mért adat
Re:
(1029)
Show only this user's posts
CRXPali
reply
history
2008.05.09. 16:54:35
(
1029
)
12.17 @ 204
2006 ban idén még nem nagyon tudtam eljutni egy versenyre se......
Re:
(1023)
Show only this user's posts
Boci01
reply
history
2008.05.09. 10:11:25
(
1023
)
11.20 @ 193
köszi
mármint idén vagy 2006ban?
Re:
(1017)
Show only this user's posts
Boci01
reply
history
2008.05.09. 10:10:16
(
1022
)
11.20 @ 193
Egyenlõre szerintem nem csúszik,amikor szar volt a kuplungom igazából akkor sem csúszott hanem egyszerûen nem is kapcsolt össze.
Re:
(1018)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.05.09. 09:56:37
(
1021
)
12.88 @ 175
Itt a nyomatekgorbe lett vizszintes! (nyomatekgorbe kb.= gyorsulasgorbe, piros) Ez egyreszt az autogyartok alma (lasd prospektusnyomtekgorbek), masreszt okozhatja a kuplung is, pont ennyi nyomatekot tud atvinni, nem tobbet.
De lehet veletlen egybeeses is, persze.
Re:
(1019)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2008.05.09. 09:08:35
(
1020
)
9.67 @ 241
hagyjuk má a mérésdet bakker
a kedvedért kértem egy mnasz hitelesitett mérleget.
az utcai autóm súlya 1017kg üres tankkal./karbon géptetö,csomiajtó,tükrök,ülés,hátsóülések nélkül/
a versenyautóm kipakolva flexelt ajtókkal 880kg/karbon géptetõ,csomiajtó,szétflexelt ajtók,1 ülés./
Re:
(1019)
Show only this user's posts
tschokker
reply
history
2008.05.09. 08:35:32
(
1019
)
12.13 @ 183
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelzõ mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegrõl van szó a gyengébbek kedvéért.
ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérõpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerõn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerõ többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt.
Re:
(1017)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.05.08. 23:20:30
(
1018
)
12.88 @ 175
Btw. kuplungod nem csuszik veletlenul?
Azon gondolkodtam, hogy ez a tokvizszintes gyorsulas 2-esben es harmasban egy pontig erosen emlekeztet arra, amit csuszos kuplunggal mert autoknal szoktam latni.
Re:
(1015)
Show only this user's posts
CRXPali
reply
history
2008.05.08. 22:43:07
(
1017
)
12.17 @ 204
Gratula a jó idõhõz .,..
Azért én 170 kg plusszal mentem ezek szerint... Hozzád képest
Re:
(1014)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!