Saab 93 (GMalma)
2008. May 15.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.45 @ 132 - 2008.05.15.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
A 2002 model with 2 liter turbo engine. It's been heavily modified following the license from
Maptun
. Forged pistons, rods, GT28 turbo, and ECU modified to suit. And all this is hidden until the loud pedal is floored. But then it shows, quite clearly. The power curve is quite peaky (must see
1/4 mile view
), but it's exxagerated here, because all the gearshift were premature. Of course with powerful FWD cars it's always tricky to know when to shift, because as soon it comes on boost, the tires start spinning, revlimiter starts to work. The natural reaction is to shift up. As the driver's focus is not drag racing, it's not a mistake he should be worried about.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.05.23. 08:29:13
(
1059
)
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlõ elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.
bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítõ 1/4-et!
Show only this user's posts
GMalma
reply
history
2008.05.22. 17:46:21
(
1058
)
14.25 @ 173
AZ IDÕ SZERINTEM BORZALMAS és meg is lett az oka hogy miért nem volt rendes turbónyomásom,mert ma felfedezték hogy kiégett a turbótömítés!!
Ahhoz képest 300ló keréken nem rossz..
Szerdán megcsinálják ha minden jól megy és majd futok egy rendes menetet,majd azt nézzétek meg!
Ment a mail
Re:
(1056)
Show only this user's posts
GMalma
reply
history
2008.05.22. 17:37:41
(
1057
)
14.25 @ 173
Köszi! NEM! Ez Trionic 7es és a Maptun írta hozzá a szoftvert...
Re:
(1055)
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2008.05.22. 10:22:10
(
1056
)
nagyon jó idõ! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.
hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem
a futómûvem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak.
adnál elérhetõséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok.
Re:
(1052)
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.05.22. 10:17:11
(
1055
)
szia GMalma!
grat a géphez, nagyon bivaly!
kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlõ programja a gépnek?
Show only this user's posts
szecsi001
reply
history
2008.05.21. 23:08:47
(
1054
)
Sziasztok ez még a képhez tartozik.
http://www.maptun.com/cars.php?id=242
Re:
(1051)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.05.20. 22:53:00
(
1053
)
12.88 @ 175
Hat erre mit lehet mondani? Minden ilyen eros auto ilyen sullyal kepes erre.
Eleg nehez az auto, de eleg eros is.
Re:
(1052)
Show only this user's posts
GMalma
reply
history
2008.05.20. 22:47:53
(
1052
)
14.25 @ 173
Azért 3asban 100-150 3,9-4.0sec nem rossz idõ 1550kilóval vagy igen?
Re:
(1051)
Show only this user's posts
ave
reply
2008.05.20. 22:36:15
(
1051
)
12.88 @ 175
Az tisztan latszik, hogy harmasban egyre kevesbe gyorsul, tehat a legjobb esetben is csak vizszintes a nyomatekgorbe, nem emelkedik vegig 5800-ig, mint az ATC-s grafikonon.
(Szoval biztos, hogy az egy rossz gorgospadi meres volt, legvaloszinubb, hogy siman elforogtak a kerekek a gorgon)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2008.05.20. 21:19:20
(
1050
)
10.72 @ 207
szerintem azért 60LE az több mint elfogadható hibaszázalék
de igazad van, ne legyek telhetetlen és éppen ezért nekem elég lenne a mért 290-300WHP-is, az Unomban
Re:
(1047)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!