timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Saab 93 (GMalma)
2008. May 15.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: A 2002 model with 2 liter turbo engine. It's been heavily modified following the license from Maptun. Forged pistons, rods, GT28 turbo, and ECU modified to suit. And all this is hidden until the loud pedal is floored. But then it shows, quite clearly. The power curve is quite peaky (must see 1/4 mile view), but it's exxagerated here, because all the gearshift were premature. Of course with powerful FWD cars it's always tricky to know when to shift, because as soon it comes on boost, the tires start spinning, revlimiter starts to work. The natural reaction is to shift up. As the driver's focus is not drag racing, it's not a mistake he should be worried about. photo 1  _2_

reply 2008.05.23. 08:29:13 (1059
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlõ elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.

bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítõ 1/4-et!  

reply history 2008.05.22. 17:46:21 (1058
User profile
14.25 @ 173
AZ IDÕ SZERINTEM BORZALMAS és meg is lett az oka hogy miért nem volt rendes turbónyomásom,mert ma felfedezték hogy kiégett a turbótömítés!!
Ahhoz képest 300ló keréken nem rossz..
Szerdán megcsinálják ha minden jól megy és majd futok egy rendes menetet,majd azt nézzétek meg!

Ment a mail 
Re: (1056)

reply history 2008.05.22. 17:37:41 (1057
User profile
14.25 @ 173
Köszi! NEM! Ez Trionic 7es és a Maptun írta hozzá a szoftvert... 
Re: (1055)

reply history 2008.05.22. 10:22:10 (1056
nagyon jó idõ! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.

hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem a futómûvem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak.

adnál elérhetõséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok. 
Re: (1052)

reply 2008.05.22. 10:17:11 (1055
szia GMalma!

grat a géphez, nagyon bivaly!

kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlõ programja a gépnek? 

reply history 2008.05.21. 23:08:47 (1054
Sziasztok ez még a képhez tartozik.          http://www.maptun.com/cars.php?id=242 
Re: (1051)

 ave
reply history 2008.05.20. 22:53:00 (1053
User profile
12.88 @ 175
Hat erre mit lehet mondani?    Minden ilyen eros auto ilyen sullyal kepes erre.
Eleg nehez az auto, de eleg eros is.
 
Re: (1052)

reply history 2008.05.20. 22:47:53 (1052
User profile
14.25 @ 173
Azért 3asban 100-150 3,9-4.0sec nem rossz idõ 1550kilóval vagy igen? 
Re: (1051)

 ave
reply 2008.05.20. 22:36:15 (1051
User profile
12.88 @ 175
Az tisztan latszik, hogy harmasban egyre kevesbe gyorsul, tehat a legjobb esetben is csak vizszintes a nyomatekgorbe, nem emelkedik vegig 5800-ig, mint az ATC-s grafikonon.
(Szoval biztos, hogy az egy rossz gorgospadi meres volt, legvaloszinubb, hogy siman elforogtak a kerekek a gorgon)
 

reply history 2008.05.20. 21:19:20 (1050
User profile
10.72 @ 207
szerintem azért 60LE az több mint elfogadható hibaszázalék
de igazad van, ne legyek telhetetlen és éppen ezért nekem elég lenne a mért 290-300WHP-is, az Unomban  
Re: (1047)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!