Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2008. August 16.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.13 @ 131 - 2008.08.16.
9.83 @ 121 - 2007.07.13.
10.10 @ 122 - 2007.04.21.
10.51 @ 115 - 2006.09.23.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Significant improvements on every aspect. The run was made on tarmac with Matador slick tires, a very light car, absolutely minimum interior, plastic everywhere, and only 1.5 liter fuel in a Coke bottle! Crazy. Anyway, this launch is a very good one on this tarmac, only really the top FWD race cars could pull more here. Power is increased quite noticably since last year, but I have to note that there was quite a strong tail wind. Still, a very very good run.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
FM2000
reply
history
2008.09.06. 20:46:01
(
1184
)
12.87 @ 164
taszáron biztos jobbat mész majd nálam, mivel ma hengerfejes lett a gépezet a kakucsringen
a 4. hengerem, mint gõzgép funkcionált az utolsó 500 méteren, de hétfõn derül ki mekkora is a baj. csóválom a fejem, hiszen mindez egy tûzkarikás blokkal történt...
Re:
(1178)
Show only this user's posts
szilvi5
reply
history
2008.09.04. 13:15:46
(
1178
)
13.51 @ 158
Végülis ezek tök reális adatok, gyakorlatban nekem jobb a rajtom, de aztán az elsõ 200 méter közepén jobban mész nálam, aztán meg megint én megyek jobban. De kíváncsi lennék már a sajátomra is, hogy mit mutatna a diagram és a virtuális verseny!
Re:
(1175)
Show only this user's posts
FM2000
reply
history
2008.09.04. 10:39:42
(
1175
)
12.87 @ 164
680kiló a talicska, én meg 75, de rajtamaradt a hátsó lökös is, így 760kg. max 112Le keréken, ami a tavalyi eredményekkel összevetve reálisan 130-132Le fõtengelyen...
Re:
(1166)
Show only this user's posts
tucco
reply
2008.09.03. 14:50:27
(
1171
)
12.17 @ 180
Gratula a géphez szépen muzsikál !
Show only this user's posts
szilvi5
reply
history
2008.09.02. 19:06:20
(
1166
)
13.51 @ 158
Gratulálok, szép kis idõeredmény! Tuti jó ez a súlyadat? Mert picit soknak túnik ez a teljesítmény keréken. Bár, aztán kitudja...
Re:
(1165)
Show only this user's posts
kircipeti
reply
2008.09.01. 20:27:15
(
1165
)
Gratula! Szepen latszik a folyamatos javulas a meresekbol.
Show only this user's posts
hori
reply
history
2008.09.01. 18:29:10
(
1163
)
13.40 @ 166
grat.
Re:
(1161)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.09.01. 13:08:39
(
1162
)
12.88 @ 175
Ok, majd javitom. Jo gumik, az biztos.
Ketsegtelenul ez egyedi rekord lett volna, ha versenyen futod.
Re:
(1161)
Show only this user's posts
FM2000
reply
2008.09.01. 11:55:55
(
1161
)
12.87 @ 164
Ave, Dunlop CR311 slickkel mentem, a Matadort már nem lehetett kapni az év elején. A végleges értékeken kicsit meglepõdtem...
Show only this user's posts
Sychter
reply
2008.09.01. 09:21:57
(
1160
)
Kemény a gép
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!