timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)
2008. August 16.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Now powered by the 1.3 liter 16v GTi engine. It's got an open (loud) exhaust, and a modded ECU as the main mods. The interior is mostly stripped, only one seat remained. The chip lets the engine rev to 8700, but it's clear that it's not a good idea to use all that range. From 90 km/h onwards, power is dropping considerebly. It's the same story in 3rd, but it's too long to see this clearly. photo 1

datasheet on carstyling.hu

reply history 2008.09.07. 12:13:27 (1189
User profile
15.97 @ 139
Persze ez attól függ,hogy hogy is müködik a rajtgép,Hogy az elsõ érzékelõ érintésére indul az óra vagy ha elhagyja a kerék!? 
Re: (1188)

reply history 2008.09.07. 12:10:10 (1188
User profile
15.97 @ 139
Pont azt mondom,hogy a  kisebb keréknek nagyobb az ingyen út (rollout)!?De csak akkor ha ugy álsz be a lámpához! Szerintem! 
Re: (1187)

reply history 2008.09.07. 11:44:13 (1187
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erõ keletkezik (kevésbé gyorsulsz). 
Re: (1183)

reply history 2008.09.07. 11:16:48 (1186
User profile
15.97 @ 139
Lehet!
Akkor egy másik topicban kifejtenéd?Mert, akkor nem értem! 
Re: (1185)

reply history 2008.09.06. 22:02:26 (1185
User profile
11.85 @ 188
A kerék mérete nincs összefüggésben a rollout méretével. Szvsz ez egy másik topicban tartozik. 
Re: (1183)

reply history 2008.09.06. 16:09:49 (1183
User profile
15.97 @ 139
Ezt eddig is tudtam,csak semmi lényeges nincs benne! Akkor a nagyobb keréknek kisebb az ingyen táv!?! Akkor ezzel is lehet manipulálni! 2" is kb tizedet jelent a teljes távon! Ugyan annál a kocsinál! 
Re: (1182)

reply history 2008.09.06. 14:02:46 (1182
User profile
14.63 @ 151
Re: (1181)

reply history 2008.09.05. 19:09:29 (1181
User profile
15.97 @ 139
Ja és a rollout az felni,gumimérettõl függ?Vagy az változó? 
Re: (1180)

reply 2008.09.05. 18:42:47 (1180
User profile
15.97 @ 139
Ne ez már a mi autónk!
Grat, jól megy!
Ave!!!!!-Hogy van az hogy 2.fokozatban nem jön ki a max Lóerõ, csak 3.ban!
Mi az oka ennek? 

reply 2008.09.05. 09:28:45 (1179
User profile
15.21 @ 141
szép eredmény. grat! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!