Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)
2008. August 16.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.87 @ 120 - 2008.08.16.
10.56 @ 109 - 2007.11.03.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Now powered by the 1.3 liter 16v GTi engine. It's got an open (loud) exhaust, and a modded ECU as the main mods. The interior is mostly stripped, only one seat remained. The chip lets the engine rev to 8700, but it's clear that it's not a good idea to use all that range. From 90 km/h onwards, power is dropping considerebly. It's the same story in 3rd, but it's too long to see this clearly.
photo 1
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.09.07. 12:13:27
(
1189
)
15.97 @ 139
Persze ez attól függ,hogy hogy is müködik a rajtgép,Hogy az elsõ érzékelõ érintésére indul az óra vagy ha elhagyja a kerék!?
Re:
(1188)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.09.07. 12:10:10
(
1188
)
15.97 @ 139
Pont azt mondom,hogy a kisebb keréknek nagyobb az ingyen út (rollout)!?De csak akkor ha ugy álsz be a lámpához! Szerintem!
Re:
(1187)
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2008.09.07. 11:44:13
(
1187
)
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erõ keletkezik (kevésbé gyorsulsz).
Re:
(1183)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.09.07. 11:16:48
(
1186
)
15.97 @ 139
Lehet!
Akkor egy másik topicban kifejtenéd?Mert, akkor nem értem!
Re:
(1185)
Show only this user's posts
Bandi
reply
history
2008.09.06. 22:02:26
(
1185
)
11.85 @ 188
A kerék mérete nincs összefüggésben a rollout méretével. Szvsz ez egy másik topicban tartozik.
Re:
(1183)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.09.06. 16:09:49
(
1183
)
15.97 @ 139
Ezt eddig is tudtam,csak semmi lényeges nincs benne! Akkor a nagyobb keréknek kisebb az ingyen táv!?! Akkor ezzel is lehet manipulálni! 2" is kb tizedet jelent a teljes távon! Ugyan annál a kocsinál!
Re:
(1182)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2008.09.06. 14:02:46
(
1182
)
14.63 @ 151
http://www.timeslip.hu/gyik.php
Re:
(1181)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.09.05. 19:09:29
(
1181
)
15.97 @ 139
Ja és a rollout az felni,gumimérettõl függ?Vagy az változó?
Re:
(1180)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
2008.09.05. 18:42:47
(
1180
)
15.97 @ 139
Ne ez már a mi autónk!
Grat, jól megy!
Ave!!!!!-Hogy van az hogy 2.fokozatban nem jön ki a max Lóerõ, csak 3.ban!
Mi az oka ennek?
Show only this user's posts
GTi-R
reply
2008.09.05. 09:28:45
(
1179
)
15.21 @ 141
szép eredmény. grat!
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!