timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic VTI (Robika)
2008. August 16.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Since the last log the most significant mod was that it's now mapped until 8700. This was used to full effect, just hitting 62 mph in 2nd gear. While the power starts to drop near the limiter, it's not a huge issue. photo 1  _2_

reply history 2008.09.29. 18:29:41 (1270
User profile
15.97 @ 139
Ennek csak akkor lesz szerepe hogy 10.001 -t mentél és szeretnéd a melóbajárós 9-est! 
Re: (1268)

reply history 2008.09.29. 18:23:46 (1269
User profile
15.97 @ 139
Ezt feszegettem én is má itt!Csak én belekombináltam a kerékátmérõt is! Nem mindegy szerintem! 
Re: (1268)

reply history 2008.09.29. 18:21:28 (1268
User profile
13.16 @ 168
De nem akkortól indul a mérés, mikor elhagyod a staget? Így ergo nem mindegy, hogy már sebességgel vagy 0-ról kezdesz... 
Re: (1267)

reply history 2008.09.29. 18:18:29 (1267
User profile
15.97 @ 139
Ave egy régi értékelésében olvastam,(DCS) -ében ha jól emlékszem .Õ azt mondta ,hogy kb 30 cm az ingyen táv!Elvileg érdemes minnél távolabb állni a rajtvonaltól! 
Re: (1266)

reply history 2008.09.29. 17:39:09 (1266
User profile
13.16 @ 168
Amúgy a stageben hova érdemes állni??? Minél elõrébb (rögtön a lámpa villanásakor), vagy hátrább (amíg el lehet gurulni)??  Mennyit számíthat a beállás??? 
Re: (1258)

reply history 2008.09.24. 13:18:06 (1263
User profile
12.56 @ 175
A mérésen csak légszûrõ, kipuff, és chip volt benne.

Most bontottam meg a motort, mert már nagyon füstõlt, kap gyûrût, meg a hengerfejet is felújíttattam.

Mindent szeretnék, ami csak kellhet egy szívó autóba. (tengely, portolás, szívósor, komolyabb leömlõ, rövid váltó) De ezek még csak távlati tervek.
Sztem ennyi technika még belefér ide is, a kövi kérdést, ha lesz majd technikaiba nyomd, éd ott folytatjuk. 
Re: (1261)

reply history 2008.09.24. 11:57:05 (1262
User profile
13.40 @ 166
különben ha gyári, korrekt az idõ nagyon 
Re: (1261)

reply history 2008.09.24. 11:56:41 (1261
User profile
13.40 @ 166
most mennyire gyári? motor volt bontva? mi van rajta most? mit szeretnél? tecnikaiba is jöhet. 
Re: (1259)

reply history 2008.09.24. 09:12:28 (1260
jójó, még nem α bika csak ρ bika, de javul  
Re: (1259)

reply history 2008.09.23. 23:21:47 (1259
User profile
12.56 @ 175
Köszi neked is!

Az az idõ elég rossz, ahhoz, h ne legyen nehéz megdönteni.
Azért ennél magasröptûbb álmaim vannak...

Majd, ha 1 seccel javítom meg a képem alatti idõt, akkor tényleg bika lesz a gép.
Most még csak egy gyári közeli vti...  
Re: (1258)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!