Nissan 200SX S14 (Jugo)
2008. August 16.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.95 @ 144 - 2008.08.16.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
On its drift-pec rock hard suspension, and with its GT28 turbo it's not built for drag racing. Still, it does a decent quarter.
The 235mm wide rear tires didn't find too much grip, but that's hardly surprising given the drift setup.
The upshifts are quite fast, and power drops a little near the limiter, possibly that's the limit of the turbo.
photo 1
_2_
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Jugo
reply
history
2008.10.05. 21:38:40
(
1316
)
12.10 @ 194
Köszi a tanácsot. Ha majd szükség lesz rá, körbejárom a témát. Általában nem szoktam semmit elkapkodni, mindennek alaposan utánajárok vásárlás elõtt. A váltó és difi elviszi a jövõ évi fejlesztésre szánt pénzem, úgyhogy nem muszály utánanéznem egy darabig.
Re:
(1315)
Show only this user's posts
carlosracing
reply
history
2008.10.05. 21:21:53
(
1315
)
13.20 @ 166
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon csõ közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában.
A karbon bírta volna a hõt, azzal nincs baj!
Re:
(1312)
Show only this user's posts
Jugo
reply
history
2008.10.05. 11:32:43
(
1313
)
12.10 @ 194
Mivel az elkövetkezendõ pár év keresetét már elõre elterveztem rákölteni, nem tervezem az eladását.
Ha összejön, az új felnikkel kicsit szebb lesz.
Neked sincs okod panaszra, a te autód is nagyon egyben van.
Re:
(1311)
Show only this user's posts
Jugo
reply
history
2008.10.05. 11:28:06
(
1312
)
12.10 @ 194
OS Giken OS5 meg van rendelve, Kaaz 2way sperrel. Ha szükséges, késõbb karbonkardán, és erõsebb féltengelyek. De remélem azok bírják még egy darabig.
Re:
(1310)
Show only this user's posts
Zolti
reply
2008.10.05. 09:28:11
(
1311
)
13.19 @ 167
Nagyon szép a célvonali!
Gyönyörû az autó. Ha egyszer eladod szólj! :-)
Show only this user's posts
gibbon75
reply
history
2008.10.05. 00:15:15
(
1310
)
Hajtasra mi a terv?OS Giken kit vagy esetleg 300ZX/R33 valto?
Re:
(1309)
Show only this user's posts
Jugo
reply
history
2008.10.04. 17:35:00
(
1309
)
12.10 @ 194
Köszi. Konkrét cél nincs, egy erõs utcai autót szerettem volna, amivel elmehetek pályára, gyorsulásra, élvezhetem a hátsókerék szépségeit. Még rengeteg dolgot szeretnék rajta finomítani: hajtás, ülések, felnik, merevítõk. Motort is egy kicsit finomítani, hogy ne fogyjon el felül.
Re:
(1308)
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.10.04. 08:48:46
(
1308
)
nagyon szépen alakul a gép, gratulálok! amint látom keréken már 300LE körül jársz. nem gyenge.
van valami konkrét cél, amire építed?
Show only this user's posts
tRebroN
reply
2008.10.01. 20:56:18
(
1279
)
15.29 @ 143
Nice!!
Show only this user's posts
Ricsimae
reply
2008.10.01. 10:56:48
(
1277
)
13.58 @ 175
Grat.
Az erõ veled van
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!