timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan 200SX S14 (Jugo)
2008. August 16.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: On its drift-pec rock hard suspension, and with its GT28 turbo it's not built for drag racing. Still, it does a decent quarter.
The 235mm wide rear tires didn't find too much grip, but that's hardly surprising given the drift setup.
The upshifts are quite fast, and power drops a little near the limiter, possibly that's the limit of the turbo.
photo 1  _2_

datasheet on carstyling.hu

reply history 2008.10.05. 21:38:40 (1316
User profile
12.10 @ 194
Köszi a tanácsot. Ha majd szükség lesz rá, körbejárom a témát. Általában nem szoktam semmit elkapkodni, mindennek alaposan utánajárok vásárlás elõtt. A váltó és difi elviszi a jövõ évi fejlesztésre szánt pénzem, úgyhogy nem muszály utánanéznem egy darabig. 
Re: (1315)

reply history 2008.10.05. 21:21:53 (1315
User profile
13.20 @ 166
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon csõ közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában.
A karbon bírta volna a hõt, azzal nincs baj! 
Re: (1312)

reply history 2008.10.05. 11:32:43 (1313
User profile
12.10 @ 194
Mivel az elkövetkezendõ pár év keresetét már elõre elterveztem rákölteni, nem tervezem az eladását. Ha összejön, az új felnikkel kicsit szebb lesz.
Neked sincs okod panaszra, a te autód is nagyon egyben van.  
Re: (1311)

reply history 2008.10.05. 11:28:06 (1312
User profile
12.10 @ 194
OS Giken OS5 meg van rendelve, Kaaz 2way sperrel. Ha szükséges, késõbb karbonkardán, és erõsebb féltengelyek. De remélem azok bírják még egy darabig. 
Re: (1310)

reply 2008.10.05. 09:28:11 (1311
User profile
13.19 @ 167
Nagyon szép a célvonali!
Gyönyörû az autó. Ha egyszer eladod szólj! :-) 

reply history 2008.10.05. 00:15:15 (1310
Hajtasra mi a terv?OS Giken kit vagy esetleg 300ZX/R33 valto? 
Re: (1309)

reply history 2008.10.04. 17:35:00 (1309
User profile
12.10 @ 194
Köszi. Konkrét cél nincs, egy erõs utcai autót szerettem volna, amivel elmehetek pályára, gyorsulásra, élvezhetem a hátsókerék szépségeit. Még rengeteg dolgot szeretnék rajta finomítani: hajtás, ülések, felnik, merevítõk. Motort is egy kicsit finomítani, hogy ne fogyjon el felül. 
Re: (1308)

reply 2008.10.04. 08:48:46 (1308
nagyon szépen alakul a gép, gratulálok! amint látom keréken már 300LE körül jársz. nem gyenge.

van valami konkrét cél, amire építed? 

reply 2008.10.01. 20:56:18 (1279
User profile
15.29 @ 143
Nice!! 

reply 2008.10.01. 10:56:48 (1277
User profile
13.58 @ 175
Grat.
Az erõ veled van 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!