Lada 2104 1.6 (Kombi)
Kiskunlacháza, 2008. September 27.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
9.31 @ 124 - 2008.09.27.
10.37 @ 113 - 2005.07.17.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
The old Lada estate now with bigger, more powerful engine. It doesn't have traction problems either.
The power output is very nice, also the curve is quite flat in the used rev range. The whole run is quite a good one. Unfortunately it wasn't timed offically, but from the log it seems this would have been his personal best.
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Gomb
reply
history
2008.10.10. 07:29:19
(
1389
)
14.21 @ 164
Emlékszem még a mesekörre!
Re:
(1382)
Show only this user's posts
kombi
reply
history
2008.10.09. 21:55:32
(
1385
)
14.27 @ 151
Koszi az elismerést! Jol esik az olyan szakiktol hallani,akik maguk is szoci technikával bizonyitottak.
Re:
(1382)
Show only this user's posts
kombi
reply
history
2008.10.09. 21:50:06
(
1384
)
14.27 @ 151
Ez nem az agyonkonnyített változat.Ezzel a konfiggal használom otthon,csak a hátso uléssor hiányzik belole.Igy viszem-hozom a lányom suliba,igy járok amator hegyiversenyre,szlalomra,gyorsulni.Most is lábon jottem-mentem.
Re:
(1380)
Show only this user's posts
audi
reply
history
2008.10.09. 21:29:22
(
1382
)
9.46 @ 248
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0011&car2=0579&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
A jó öreg S100-ammal összehasonlítva, tök jó meccs. És abban egy jóval korszerûbb motor volt jobb adotságokkal gyorsulásra... (Igaz az a szemétégetõnél lett mérve utcai gumival aszfalton)
Gratulálok!
Re:
(1375)
Show only this user's posts
FM2000
reply
history
2008.10.09. 19:23:44
(
1380
)
12.87 @ 164
úristen, a favoritomnál 240kg-mal nehezebb vagy?
Re:
(1375)
Show only this user's posts
TDIVento
reply
history
2008.10.09. 17:41:22
(
1379
)
12.25 @ 189
Grat a kocsihoz
Re:
(1375)
Show only this user's posts
kombi
reply
history
2008.10.09. 13:19:13
(
1375
)
14.27 @ 151
1.6-os szíjas,alacsonydugos,most már nagyszelepes,2x45 weber
Re:
(1374)
Show only this user's posts
bad
reply
2008.10.09. 12:41:02
(
1374
)
ez nagyon durva. karbis vagy injektoros?
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.10.09. 11:18:51
(
1371
)
12.88 @ 175
140-150. Javitom a kepen is, persze.
Re:
(1370)
Show only this user's posts
kombi
reply
history
2008.10.09. 10:57:28
(
1370
)
14.27 @ 151
A mérés-diagramnál nem lehetne még átjavítani,csak hogy ne tévesszen meg senkit.Ez most mennyi lo lehet?
Re:
(1368)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!