BMW E46 330Cd
2008. October 02.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.53 @ 130 - 2008.10.02.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
2004 chipped 330Cd, but otherwise it has an unmolested engine. M suspension, 18" wheels,
no LSD. It's much more powerful than the standard car, almost 100 HP more! (Stock is 204 HP at the flywheel) The ET and trap figures are impressive too. On a racetrack this would have been faster than his PB of
14.21 @ 164
km/h. The power curve shows the tipical signs of small stock turbo hitting its limit: The higher the revs, the less the power, it's a falling curve. But it falls from very high starting point...
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Ricsimae
reply
history
2008.11.18. 12:53:39
(
1800
)
13.58 @ 175
Dehogy megy 13.8 -at egy széria 535D.
Max 14.5 de az is necces.
Re:
(1436)
Show only this user's posts
Gomb
reply
history
2008.10.15. 18:18:33
(
1437
)
14.21 @ 164
Tökölön az elõdöntöben egy húzott 535d-tõl kaptam ki. De csak rajtban. semmit nem távolodott.
Ez itt látszik is:
http://www.timeslip.hu/versenyfutam.php?id=72704
Egy másik húzott touring is volt. az is ilyen idõt ment. 313 és 314 a rajtszámuk.
Attila S2 is ilyesmi idõt ment a húzott 535d-vel.
Re:
(1436)
Show only this user's posts
szlavo
reply
2008.10.15. 17:59:41
(
1436
)
15.61 @ 142
Pogányban a gyári 535d 13.8-at ment széria állapotban.Kíváncsi lennék rá ha egy olyant felhúznának mit menne..LOL...
Show only this user's posts
Ricsimae
reply
2008.10.15. 11:59:32
(
1433
)
13.58 @ 175
Nem teljesen mindegy ,hogy 250 le vagy 260 le keréken.
Kurva jól megy és ez az ami számít.
Show only this user's posts
Gomb
reply
history
2008.10.15. 08:49:13
(
1429
)
14.21 @ 164
Akkó kûdöd majd?
Re:
(1412)
Show only this user's posts
Fish
reply
history
2008.10.14. 15:20:24
(
1424
)
viszont azért az a 260le keréken az csúnya..annyi csak nincs már:-) vagy igen?
Re:
(1423)
Show only this user's posts
Fish
reply
history
2008.10.14. 15:18:11
(
1423
)
Cool! Grat! ütös volt a mesekör is!!
Re:
(1409)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.10.14. 14:14:28
(
1422
)
15.97 @ 139
Ha arra jársz,ott van nem messze tõle a régi növényolajgyár,Horváth Mihály út 2,Ott a porta mellette a mérleg nincs forgalom,borravalóért megmérnek!Ott a mûhelyünk is bent,tuti hely!
Re:
(1420)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.10.14. 14:03:40
(
1421
)
12.88 @ 175
A masodik.
Re:
(1419)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2008.10.14. 13:32:09
(
1420
)
10.72 @ 207
XV ker.
Pázmány Péter u. - házszámot nem tudok de majdnem a Dobó utcai keresztzõdésnél egy vastelep. Hubay Jenõ térnél
Re:
(1418)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!