timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Audi S2 (RT)
2008. October 19.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: After a number of unsuccess attempts to break into the 10s, the owner asked for a 100 HP more. With the help of a stoker crank and a bigger turbo, 10s seems easy now. Compared to the last run we logged, first gear is a bit less, loosing around a tenth until 60 km/h. But 2nd gear is so much better than in August! 100 km/h comes 2 tenths earlier, almost under 3 seconds! In 3rd gear the delivery is almost unchanged, but that's only because the blow-off valve stuck open. The driver tried some pedalling to help it release, but it didn't help. Fortunately it closed in 4th gear, so the car's real power could show itself.
On a racetrack this would have been an easy 10.7.
photo 1  _2_

datasheet on carstyling.hu

reply history 2008.10.21. 18:16:53 (1513
User profile
14.63 @ 151
Hát basszus nem egyszerû bakker! Gratula! Mikor viszel egy kört? :-D

Bunkernek meg ezek után jól kiöntöm a WG-jét valami ólommal. :-) 
Re: (1477)

reply 2008.10.21. 00:26:27 (1506
User profile
13.58 @ 164
Fasz kivan ezzel a sok gyors audival nem is értem......De egy biztos qrva gyorsak,én ültem is benne egy kibaszott rakéta.....Grat!
Ja és csak 30/76 ez ami nagyon jó benne....
 

reply history 2008.10.20. 23:25:49 (1505
User profile
12.35 @ 189
Aronmatic turbója (GT30/76) van az enyémen, ami az õ 2.6-os mociján volt még a zöldben.
Eredetileg a 2.2-höz rendeltük a turbót, csak közben kiderült, hogy eléggé kopott a motor így lett belõle 2.6, hamár fúrni is kellett belement a stroker és átvettem tõle a nagyobb turbót.
Szerintem tavaszig marad ilyen lájtos 1.6-os nyomáson, bõven elég, ebben a hidegben így is szétkaparja magát.:-) 
Re: (1477)

reply 2008.10.20. 22:41:23 (1504
User profile
13.20 @ 166
Egyhamar nem fogunk egymással versenyezni, úgy látom!
Grats amúgy, begyorsultál rendesen! 

reply history 2008.10.20. 21:08:21 (1503
User profile
9.34 @ 242
Akkor ird meg garretéknek, hogy nem semmik  
Re: (1484)

reply 2008.10.20. 20:40:54 (1502
User profile
12.17 @ 204
gratula hozzá ütös a gép. 

reply 2008.10.20. 20:32:30 (1501
User profile
11.85 @ 188
Ez bazi gyors.
Grat! 

reply history 2008.10.20. 20:19:13 (1500
User profile
9.78 @ 238
és tûzálló is 
Re: (1498)

reply history 2008.10.20. 20:13:59 (1499
User profile
9.34 @ 242
Láttam már ,ilyet 
Re: (1498)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!