Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)
Kiskunlacháza, 2008. October 11.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
8.72 @ 137 - 2008.10.11.
10.84 @ 112 - 2006.05.18.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
I just realized I already logged
tucco
's car around
2 years ago
. A lot has changed since then. First of all, it's now powered by a 2.0 8v C20NE engine from a Vectra, and secondly it weights significantly less.
It's quite a good config. He races in the most popular pro class in Hungary, and have quite a
number of podiums
, altough the first win is yet to come.
Officially this run was timed t
13.12 @ 166
km/h, our log matches it quite well with
12" rollout
.
The launch is very nice, and after the very fast upshift tires keep spinning for a while in 2nd too. The following upshifts are very good as well. Altough power curve is falling while nearing the limiter, it's clear that it is beneficial to rev the engine this high.
His PB best was 13.01 with around the same trap speeds, so while this run looks perfect, there's still a tenth coming from the launch only!
photo 1
datasheet on carstyling.hu
The last 6 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
tucco
reply
history
2008.10.21. 11:43:23
(
1512
)
12.17 @ 180
Ha nincs kiforgatva eddig sokat visszaesik a fordulat ami viszont már kevés a következõ fokozathoz
Re:
(1508)
Show only this user's posts
B_Csaba
reply
2008.10.21. 10:39:24
(
1511
)
Gratula, jól megy a kis gép, én azt hittem egyébként hogy C20XE van benne
szóval így még jobb.
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.10.21. 10:28:34
(
1510
)
15.97 @ 139
Ha a G grafikont nézzük,talán egy félmásodperccel lehetne hamarabb váltani,de lehet nem menne jobb idõt!
Re:
(1509)
Show only this user's posts
Robi-ka
reply
history
2008.10.21. 10:16:52
(
1509
)
12.56 @ 175
Azt, hogy, ha kisebb fordulatnál vált, valószínûleg, még jobban visszaesik a teljesítmény a váltások után!
Egyébként meg az alapszabály, h minden fokozatot a lehetõ legtovább ki kell használni!
(persze ameddig nem gyorsul rosszabbul az adott fokozatban, mint a soron következõben!)
Re:
(1508)
Show only this user's posts
Gubo77
reply
2008.10.21. 07:41:45
(
1508
)
15.97 @ 150
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbébõl pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következõ fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre?
Show only this user's posts
NISSAN
reply
2008.10.21. 05:19:05
(
1507
)
15.97 @ 139
Gratula,szépen lépeget!
Azonban 25-30% lovat beletettél abba a 8 szelepes motorba!Ez nem sámli!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!