Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)
2008. October 19.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
10.71 @ 113 - 2008.10.19.
11.04 @ 107 - 2007.11.03.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Noticable improvement since last year. The launch is quite a bit different, with less clutch slip, but the 60 feet time is still the same. From now on the slightly increased power and the extended rev range helps to reach the nicer figures.
photo 1
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
bodoba
reply
history
2009.02.15. 10:36:43
(
1919
)
14.85 @ 157
Másik turbó volt rajta, azon kívül minden más azonos.
Re:
(1918)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
2009.02.14. 20:42:26
(
1918
)
15.97 @ 139
Bodoba:
Számolgattam egy kicsit és kb ott tartok mint te 2 éve.
Kerestem hasonló idõt, mint amit most tudok "elméletileg", sajnos téged találtalak!
Ha vissza fejlesztel,lebutítod a verdádat a szintemre, akkor szorosan mennénk egymás mellett, Kb...
Ha szerencsém van és jól matekoltam, akkor 10 métert tudtam megint magamra verni!
Remélem hamarosan ave is mérni fog megint!
Mesélhetnél róla, hogy akkor milyen konfiggal mented ezt az idõt?
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0467&car2=0588&skala=50&tav=1p4&mp=16&kmhstart=0&order=1p4et&scope=all
Show only this user's posts
Fapuma8
reply
history
2009.01.09. 12:20:10
(
1909
)
10.01 @ 219
De csak tavasztól....na igen nekem mostanában mindenhol keresztbe megy...
Jobb hátsó elpörög bal eleje egybõl szembesávban....örülnek nekem mindíg...
Re:
(1905)
Show only this user's posts
MarcoR5
reply
history
2009.01.09. 12:16:30
(
1908
)
14.77 @ 157
Oké.
Én 100%, h ott leszek.
Re:
(1907)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2009.01.09. 11:01:22
(
1907
)
12.88 @ 175
Igen, ott merhetunk.
Re:
(1906)
Show only this user's posts
MarcoR5
reply
history
2009.01.08. 20:31:55
(
1906
)
14.77 @ 157
Rendben, az nekem is sokkal jobb, még van mit csinálni,h jobb legyen az idõ,kap új ECU-t 70es kéményt WG-t meg nagyobb nyomást.
Gondolom márc 21 Lacházán ott leszel?
Re:
(1905)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2009.01.08. 20:04:27
(
1905
)
12.88 @ 175
Ezt csak most lattam.
Csak az kerul fel, amit en merek.
Versenyeken mindig szoktam meregetni, plusz versenyen kivul is van 1-2 havonta lehetoseg merni. De csak tavasztol.
Re:
(1901)
Show only this user's posts
MarcoR5
reply
history
2009.01.06. 15:25:13
(
1903
)
14.77 @ 157
azaz?
Re:
(1902)
Show only this user's posts
VMate
reply
history
2009.01.06. 14:51:38
(
1902
)
12.33 @ 189
AVE méri õket
Re:
(1901)
Show only this user's posts
MarcoR5
reply
history
2009.01.06. 14:46:05
(
1901
)
14.77 @ 157
Hello!
Segítenétek nekem...a diagrammok amik ide felkerülnek ho kerülnek mérésre?vagy ha G-Techel csinálunik,akkor azt is feltehetem ide?
köszi!
Re:
(1896)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!