Mazda MX-5 (VDaNi)
2008. October 19.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.93 @ 118 - 2008.10.19.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
2 liter 16v, rear wheel driver with LSD. Quite a good launch, hitting 0.6g almost instantly, and going up to 0.7g, where the lack of power prohibits further wheelspin. After the hard upshifts, there are big spikes in g. Obviously you should ignore these spikes in reading the otherwise nice power curve.
photo 1
_2_
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
VDaNi
reply
history
2008.11.03. 19:17:46
(
1665
)
Köszi!
Re:
(1664)
Show only this user's posts
buxy
reply
2008.11.03. 17:30:34
(
1664
)
15.24 @ 145
Nagyon karaly a mazda!
Show only this user's posts
VDaNi
reply
history
2008.11.03. 14:14:49
(
1663
)
Olyasmi
Re:
(1662)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.11.03. 14:10:17
(
1662
)
15.97 @ 139
Ez tény, én is hallottam,vagy nem is halottam?,
Re:
(1661)
Show only this user's posts
VDaNi
reply
history
2008.11.03. 11:03:58
(
1661
)
Köszi! Ez tényleg 100% széria autó, se chip, se tuning, gyári kipuff, minden gyári.
Ott járt a motorja a méréskor és nem hitték el páran, hogy tényleg megy, olyan halk.
Nagyon szeretem ezt az autót
Re:
(1660)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2008.11.03. 10:49:16
(
1660
)
11.80 @ 191
Gratulálok, nem rossz!!
Re:
(1657)
Show only this user's posts
VDaNi
reply
history
2008.11.03. 10:48:41
(
1659
)
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sûrûn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövõre jövõ faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag.
Dani
Re:
(1658)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.11.03. 10:00:58
(
1658
)
15.97 @ 139
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad!
Re:
(1657)
Show only this user's posts
VDaNi
reply
history
2008.11.03. 09:40:33
(
1657
)
Picit hamarabb váltottam, hármasban 140 felé, kettesben 97ig megy amúgy GPS szerint.
Re:
(1656)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
2008.11.03. 09:32:14
(
1656
)
15.97 @ 139
Szép rajt!Gratulálok!Jó eredmény! Váltód ilyen rövid vagy hamarabb váltottál? 3.ban a 130! 2. is 90 kb.
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!