Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. October 11.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
8.09 @ 150 - 2008.10.11.
8.60 @ 144 - 2008.04.20.
8.90 @ 140 - 2006.04.26.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
We logged this in early October, in perfect sunny weather. The hardware didn't change much since the last
log
, but the figures did. While power output is greater too, the main difference comes from the marvellous first gear traction. Remember this wasn't on a prepped tracked, it's just a dusty concrete airfield. Amazing 0.85g peak right after the start, where it matters the most. Even after the perfect upshift the g curve is continuing where the last gear finished. The limiter was hit in 2nd gear just before the gearchange, but that's the only mistake there is in this run. The huge peak in 4th gear indicates that the driver didn't lift off during the gearshift.
The 2008
dragracing.hu
champsionship overall win was well deserved for this well prepared car, and its clever driver. Congratulations!
photo 1
_2_
_3_
videos of this vehicle
datasheet on carstyling.hu
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
RT_
reply
history
2008.11.12. 16:29:31
(
1772
)
10.20 @ 227
mi ez a szar duma?
Re:
(1697)
Show only this user's posts
Boci01
reply
2008.11.06. 10:56:59
(
1697
)
11.20 @ 193
Jövõ évadra ha nem tudok nagyobb mocit építeni ,akkor az 1.6-al nem fogok indulni,ismerve a mezõny és a kategóriánk fejlõdését teljesen esélytelen lennék!
Show only this user's posts
hori
reply
2008.11.06. 08:16:27
(
1693
)
13.40 @ 166
Nagyon megy, gratula. Sok sikert a következõ évre, kiváncsi vagyok meddig fokozható.
Show only this user's posts
Rusher_Tompi
reply
history
2008.11.06. 01:47:31
(
1690
)
Inkább a sofõrbe kéne egy kis tej.
Nagyon szép az eredmény!!
Re:
(1687)
Show only this user's posts
Fapuma8
reply
history
2008.11.05. 18:17:08
(
1687
)
10.01 @ 219
Jövõre tejjel kell menni nem benyával és 11
Re:
(1681)
Show only this user's posts
Ricsimae
reply
2008.11.05. 17:21:22
(
1686
)
13.58 @ 175
Nagyon durva 1.6 szívó!!!!
Grat.
Show only this user's posts
tschokker
reply
2008.11.05. 12:48:47
(
1685
)
12.13 @ 183
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen.
Gratula
télen gyúrjál a 11-re
Show only this user's posts
Atommanó
reply
history
2008.11.05. 12:12:53
(
1683
)
13.16 @ 168
Zsír a paripa...vagyis tehén...õõõ...boci...
Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne...
Re:
(1681)
Show only this user's posts
Boci01
reply
2008.11.05. 11:49:51
(
1681
)
11.20 @ 193
köszönöm uraim ,és neked is Ave hogy megmérted!
Show only this user's posts
Max-007
reply
history
2008.11.05. 11:25:14
(
1680
)
14.00 @ 157
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart.
Re:
(1679)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!