timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. October 11.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: We logged this in early October, in perfect sunny weather. The hardware didn't change much since the last log, but the figures did. While power output is greater too, the main difference comes from the marvellous first gear traction. Remember this wasn't on a prepped tracked, it's just a dusty concrete airfield. Amazing 0.85g peak right after the start, where it matters the most. Even after the perfect upshift the g curve is continuing where the last gear finished. The limiter was hit in 2nd gear just before the gearchange, but that's the only mistake there is in this run. The huge peak in 4th gear indicates that the driver didn't lift off during the gearshift.
The 2008 dragracing.hu champsionship overall win was well deserved for this well prepared car, and its clever driver. Congratulations!
photo 1  _2_  _3_

videos of this vehicle

datasheet on carstyling.hu

 RT_
reply history 2008.11.12. 16:29:31 (1772
User profile
10.20 @ 227
mi ez a szar duma? 
Re: (1697)

reply 2008.11.06. 10:56:59 (1697
User profile
11.20 @ 193
Jövõ évadra ha nem tudok nagyobb mocit építeni ,akkor az 1.6-al nem fogok indulni,ismerve a mezõny és a kategóriánk fejlõdését teljesen esélytelen lennék! 

reply 2008.11.06. 08:16:27 (1693
User profile
13.40 @ 166
Nagyon megy, gratula. Sok sikert a következõ évre, kiváncsi vagyok meddig fokozható. 

reply history 2008.11.06. 01:47:31 (1690
Inkább a sofõrbe kéne egy kis tej.
Nagyon szép az eredmény!! 
Re: (1687)

reply history 2008.11.05. 18:17:08 (1687
User profile
10.01 @ 219
Jövõre tejjel kell menni nem benyával és 11 
Re: (1681)

reply 2008.11.05. 17:21:22 (1686
User profile
13.58 @ 175
Nagyon durva 1.6 szívó!!!!
Grat. 

reply 2008.11.05. 12:48:47 (1685
User profile
12.13 @ 183
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen.

Gratula

télen gyúrjál a 11-re

 

reply history 2008.11.05. 12:12:53 (1683
User profile
13.16 @ 168
Zsír a paripa...vagyis tehén...õõõ...boci...

Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne... 
Re: (1681)

reply 2008.11.05. 11:49:51 (1681
User profile
11.20 @ 193
köszönöm uraim ,és neked is Ave hogy megmérted! 

reply history 2008.11.05. 11:25:14 (1680
User profile
14.00 @ 157
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart. 
Re: (1679)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!