Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)
2008. October 19.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.10 @ 119 - 2008.10.19.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Pityukaaa's other 323 chassis (this is a green one) with a 1.8 liter V6 engine. Yes, 1.8 and 6 cylinders. It's from an MX-3, and it's one of the smallest mass produced V6 engines around. It one was rated 136HP when new, but it's now modded a bit. The exhaust system is fully open, the car is very loud.
The launch is quite OK, reaching 0.55g on cheap street tires is
photo 1
_2_
The last 8 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2008.11.11. 18:01:24
(
1771
)
11.80 @ 191
Ave, fel tudnád rakni a mérésem?
Elõre is köszi
Re:
(1767)
Show only this user's posts
Ricsimae
reply
2008.11.10. 22:48:31
(
1770
)
13.58 @ 175
Tök poén ez a kocsi .
És nem megy rosszul sem.
Show only this user's posts
Lizard21
reply
2008.11.10. 13:52:40
(
1769
)
15.58 @ 140
Nekem volt szerencsém látni és nem utolsósorban hallani a gépet a mérés alkalmával.
Nem tudok más mondani, egy élmény volt. GP2-ben simán megállná a helyét
Kíváncsi leszek, hogy tavaszra mennyit izmosodik. Szerintem van benne potenciál.
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.11.10. 11:30:44
(
1767
)
12.88 @ 175
>Elõnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni..?
Induljunk ki abbol, hogy a TF dragok 300 meterig csuszos kuplunggal mennek, es ok a leggyorsabbak.
Szoval ha a minimalis a csuszas, es kontrollalhato (a TF-ekben az) akkor az hasznos.
De azert eleg sok hatranya van, pl. gyakori kuplung csere.
Re:
(1763)
Show only this user's posts
carlosracing
reply
2008.11.10. 10:21:11
(
1766
)
13.20 @ 166
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futómûvileg nem is volt olyan szar!
Errõl az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyû is!
Show only this user's posts
Max-007
reply
history
2008.11.10. 09:46:49
(
1765
)
14.00 @ 157
Megy itt a mókolás 1000-el úgy látom.
Re:
(1764)
Show only this user's posts
Pityukaaa
reply
2008.11.10. 07:33:13
(
1764
)
12.90 @ 171
igen,a kuplung az csuszot sajnos,meg ez a kaszni egy síralom volt futomü ügyileg,de már ez a motor a piros kaszniban(van) lesz látható a jövö szezontol,kicsit erösebben...
Show only this user's posts
NISSAN
reply
2008.11.10. 06:59:28
(
1763
)
15.97 @ 139
Szépen egyenletesen tartja a teljesítményt,és jó az eredményed is, grat.!
Te észrevetted azt, hogy csuszna a kuplung?Nekem is hasonló a G vonalam,de tudtam is hogy nehezebben tapad meg a kuplungom!Azonban jobb igy az eredményünk?A gyorsulásunk?
Ave?Elõnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni,Persze, nem arra a drasztikus csuszásra gondolok!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!