Peugeot 205 GTI 1.9 (Jamal)
2008. October 24.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
10.79 @ 112 - 2008.10.24.
11.88 @ 100 - 2008.05.15.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Since the last log the car received a 1.9 8v GTI engine. It got significantly faster, but I feel it's a little bit down on power.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
buxy
reply
history
2008.12.01. 09:38:22
(
1849
)
15.24 @ 145
Hát akkor hajrá, ideje lenne egy erõteljes futamot méretned!
Re:
(1846)
Show only this user's posts
Jamal
reply
history
2008.11.30. 15:00:48
(
1848
)
15.25 @ 146
Nem a csúcs moci, de a vezérlése imádni való. Az egyetlen 205 GTi ami nem a hülye LE2-Jetroniccal megy
. Ez Motronicos, nincs mechanikus gyuszija
Fogyi is viselhetõ emiatt és nem megy el a lóerõ. Lásd 1.6 mocim mérése, az gyárilag 105 ló kellett volna, hogy legyen...
Re:
(1846)
Show only this user's posts
Jamal
reply
history
2008.11.30. 14:08:02
(
1846
)
15.25 @ 146
Szia!
Ez DKZ, ez csak 122 lovas gyári adatok szerint. Valóban hiányos a ménes, de ez csak egy tûzoltás motor. Valószínûleg az elõzõ tulaj szart rá, mert sprém dugította el a bütyök olajcsatornáját. Nem vészes azért a kopás, de teljesítményben meglátszik. Már készül itthon egy ugyanilyen blokk. Hf polírozással, portolással, szívósor polírral. Lassan de biztosan haladok vele. És abban hibátlan a tengely is, sajnos ez a fõtengelyrõl el nem mondható. Emellett még sok más dolog is készül az autóhoz.
Re:
(1817)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.11.24. 20:53:29
(
1822
)
15.97 @ 139
Nem láttam még, hogy milyen a vezérlése, de nem csak ennél a típusnál van ilyen gond! Rossz szerelés miatt, általában!
Ave:Ok! igaz!
Re:
(1821)
Show only this user's posts
bad
reply
history
2008.11.24. 20:42:12
(
1821
)
sajnos típushiba ezeknél az 1.6, 1.9 XU motoroknál, hogy ennyi idõsen már el van kopva a vezérmûtengely
Re:
(1819)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.11.24. 20:39:13
(
1820
)
12.88 @ 175
Nem jol olvastad.
Vesszo van az uj utan. Az 1.9-es motor uj, legalabbis a nyaron meg 1.6-oshoz kepest uj beszereles.
...az új, vezérmûtengellyel is vadított 1.9-es motorral
Re:
(1819)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.11.24. 20:33:32
(
1819
)
15.97 @ 139
Akkor az az új vezérmûtengely csak nem volt új!
Az már szomorú, hogy egy vezérmûtengely elkopik!
Re:
(1818)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.11.24. 20:26:54
(
1818
)
12.88 @ 175
Azt tudtam még meg, hogy a ket butyok is el van kopva a vezermutengelyen, ez biztos nem segit.
Re:
(1817)
Show only this user's posts
NISSAN
reply
history
2008.11.24. 18:50:22
(
1817
)
15.97 @ 139
Ezt én is hiányoltam! 128Le-nek kellene lennie kb.! Vagy 10 Le hiányzik talajon. Engem simán meg kellene vernie! 350 kilóval könnyebb!
Nincs még az a motor teljes erejében!
Jamal?
Re:
(1816)
Show only this user's posts
buxy
reply
2008.11.24. 16:00:21
(
1816
)
15.24 @ 145
És hol vannak a lovak???
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!