timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Peugeot 205 GTI 1.9 (Jamal)
2008. October 24.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Since the last log the car received a 1.9 8v GTI engine. It got significantly faster, but I feel it's a little bit down on power. photo 1  _2_

reply history 2008.12.01. 09:38:22 (1849
User profile
15.24 @ 145
Hát akkor hajrá, ideje lenne egy erõteljes futamot méretned!  
Re: (1846)

reply history 2008.11.30. 15:00:48 (1848
User profile
15.25 @ 146
Nem a csúcs moci, de a vezérlése imádni való. Az egyetlen 205 GTi ami nem a hülye LE2-Jetroniccal megy . Ez Motronicos, nincs mechanikus gyuszija

Fogyi is viselhetõ emiatt és nem megy el a lóerõ. Lásd 1.6 mocim mérése, az gyárilag 105 ló kellett volna, hogy legyen... 
Re: (1846)

reply history 2008.11.30. 14:08:02 (1846
User profile
15.25 @ 146
Szia!

Ez DKZ, ez csak 122 lovas gyári adatok szerint. Valóban hiányos a ménes, de ez csak egy tûzoltás motor. Valószínûleg az elõzõ tulaj szart rá, mert sprém dugította el a bütyök olajcsatornáját. Nem vészes azért a kopás, de teljesítményben meglátszik. Már készül itthon egy ugyanilyen blokk. Hf polírozással, portolással, szívósor polírral. Lassan de biztosan haladok vele. És abban hibátlan a tengely is, sajnos ez a fõtengelyrõl el nem mondható. Emellett még sok más dolog is készül az autóhoz. 
Re: (1817)

reply history 2008.11.24. 20:53:29 (1822
User profile
15.97 @ 139
Nem láttam még, hogy milyen a vezérlése, de nem csak ennél a típusnál van ilyen gond! Rossz szerelés miatt, általában!
Ave:Ok! igaz! 
Re: (1821)

 bad
reply history 2008.11.24. 20:42:12 (1821
sajnos típushiba ezeknél az 1.6, 1.9 XU motoroknál, hogy ennyi idõsen már el van kopva a vezérmûtengely 
Re: (1819)

 ave
reply history 2008.11.24. 20:39:13 (1820
User profile
12.88 @ 175
Nem jol olvastad.
Vesszo van az uj utan.   Az 1.9-es motor uj, legalabbis a nyaron meg 1.6-oshoz kepest uj beszereles.

...az új, vezérmûtengellyel is vadított 1.9-es motorral
 
Re: (1819)

reply history 2008.11.24. 20:33:32 (1819
User profile
15.97 @ 139
Akkor az az új vezérmûtengely csak nem volt új!
Az már szomorú, hogy egy vezérmûtengely elkopik!
 
Re: (1818)

 ave
reply history 2008.11.24. 20:26:54 (1818
User profile
12.88 @ 175
Azt tudtam még meg, hogy a ket butyok is el van kopva a vezermutengelyen, ez biztos nem segit. 
Re: (1817)

reply history 2008.11.24. 18:50:22 (1817
User profile
15.97 @ 139
Ezt én is hiányoltam! 128Le-nek kellene lennie kb.! Vagy 10 Le hiányzik talajon. Engem simán meg kellene vernie! 350 kilóval könnyebb!
Nincs még az a motor teljes erejében!
Jamal? 
Re: (1816)

reply 2008.11.24. 16:00:21 (1816
User profile
15.24 @ 145
És hol vannak a lovak???  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!