Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)
2008. October 24.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.12 @ 127 - 2008.10.24.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
It's got a quite rare 2.0 liter 8v turbo engine from a Pug 406 (XE10 2TE engine) On paper it was 150 HP originally, this one obviously more powerful, having 150 HP at the wheels.
First gear was shifted a bit too early, and the shift into 5th was slugghish, but otherwise it's a solid run.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
MiSA
reply
2008.12.01. 11:44:02
(
1850
)
13.26 @ 176
Szép futam Kolléga!
Show only this user's posts
Jamal
reply
history
2008.11.30. 14:10:37
(
1847
)
15.25 @ 146
Nájsz kár
De azért kerüljön már fel rá az IC
Re:
(1837)
Show only this user's posts
sleepwalker
reply
history
2008.11.27. 20:09:26
(
1837
)
Én is hasonló gondok miatt dobtam ki az alublokkot a kocsiból. 4-et ettem meg belõle, pedig mind frissen volt összerakva. Ez a batár vasblokk meg csak megy és megy... és még messze nincs kész a rendszer
Re:
(1836)
Show only this user's posts
Fish
reply
2008.11.27. 19:48:32
(
1836
)
hm.szépet lép a kis verda,annak idején még a hõs korban volt egy 1,6 gti-m meg egy 1,9gti-m is:-) régi szép idõk,nekem csak az volt velük a bajom hogy állandóan szelepszárszimeringesek voltak,füstöltek mint a barom:-)az 1,9 es t még gyürüzni is kellett ráadásul:-)
Show only this user's posts
voszi
reply
2008.11.27. 19:02:03
(
1834
)
ingyé gondoltam én is...
Show only this user's posts
sleepwalker
reply
history
2008.11.27. 09:42:24
(
1832
)
Szép meg jó meg minden, de én máshgy is el tudnék költeni 15-20 milliót
Re:
(1831)
Show only this user's posts
voszi
reply
history
2008.11.27. 08:29:10
(
1831
)
ehh, erre gondoltam.
jó lenne egy ilyet megkaparintani...
Re:
(1830)
Show only this user's posts
sleepwalker
reply
history
2008.11.26. 23:31:18
(
1830
)
Valóban, csak a linkelt példány volt turbós gyárilag (meg pár diesel). Most is van 2 eladó belõle, az egyik 55, a másik 83000 Euró
Ezeknek az utcai változatai 280-300 lóerõsek, a célgépek 450-tõl felfelé...
Re:
(1827)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2008.11.26. 23:09:52
(
1829
)
12.88 @ 175
Azt hiszem osszesen talan ha 200 db keszult ebbol.
Re:
(1827)
Show only this user's posts
ave
reply
2008.11.26. 23:08:05
(
1828
)
12.88 @ 175
205-bol? Csak a rally B csoport homologizaciohoz a kozepmotoros 205 T16.
http://www.classicscars.com/rally/205t16new/nart.htm
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!