Honda Civic 1.4i turbo (CCH-Lilu)
2008. December 13.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.45 @ 120 - 2008.12.13.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Originally a 75HP 1.4 SOHC Civic with a Greddy turbo kit, running 7psi (0.5bar) boost.
Other than the kit and the ESI intake manifold and throttle body the engine is bone stock.
The ECU is modified so it's mapped properly and running full sequential injection instead of the original banked.
There were not much traction, so the ET figures fall behind most of the VTIs on the list, but trap speed wise it matches them. Peak power is a bit lower than the the high revving v-tec engine's, but the turbo's low down torque is "killer".
photo 1
_2_
_3_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
glo
reply
history
2009.02.05. 14:16:49
(
1917
)
14.10 @ 174
jó, hát ha egyszer ráérsz akkor ránézhetnél... megközönném
Re:
(1916)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2009.02.05. 13:58:28
(
1916
)
9.67 @ 241
dehogy tolom
a lilu is birta
Re:
(1915)
Show only this user's posts
glo
reply
history
2009.02.05. 13:26:07
(
1915
)
14.10 @ 174
mondjuk hogy kicsik az injektorok? õszintén szólva egyszer szívesen elvinném hozzád, hogy ránézz és mondj rá valamit, de tartok attól, hogy nagyon csúnyán leoltod a gépet...
Re:
(1914)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2009.02.05. 13:18:43
(
1914
)
9.67 @ 241
program is lehet,meg a motorkarakter is lehet.
sok apro dolog
Re:
(1913)
Show only this user's posts
glo
reply
history
2009.02.05. 13:11:54
(
1913
)
14.10 @ 174
köszönöm a választ. akkor az én görbéim azért nem olyn simák mint a lilu civic-é mert szar a progim? vagy esetleg más ötlet? elõre is köszönöm a választ.
Re:
(1912)
Show only this user's posts
civiccoupe
reply
history
2009.02.05. 13:03:43
(
1912
)
9.67 @ 241
ennyit tud a motor....
Re:
(1911)
Show only this user's posts
glo
reply
history
2009.02.05. 12:58:03
(
1911
)
14.10 @ 174
ehhez én nem tudok, mit szólni... de a kérdésemre azért nem kaptam választ
de ha valaki tudja a választ ne tartsa magában
Re:
(1899)
Show only this user's posts
Jos
reply
history
2009.01.08. 18:55:55
(
1904
)
Gratula!
Mennyibõl sikerült kihozni?
Re:
(1890)
Show only this user's posts
Audi quattro
reply
history
2009.01.02. 23:27:49
(
1899
)
Ne bántsd ! Ha leszopod a faszát sokkal nyugodtabb, vagy ha hozzá se szólsz... Ezt szokta meg itt, nem illik kizökkenteni
Re:
(1892)
Show only this user's posts
glo
reply
history
2008.12.16. 00:44:52
(
1892
)
14.10 @ 174
bakker.. nem akartam leszólni... szép munka tényleg. nem kell mindenre megsértõdni... az enyém is 95-ösel megy, 0.5-ös nyomáson, és ez tényleg egy szeméthegyrõl lett összerakva és a progi is egy fos. de tényleg szép munka, remélem nincs harag.
Re:
(1890)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!