Skoda 120L (Skodalatos)
2009. March 08.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
11.23 @ 104 - 2009.03.08.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
The new year's first logging session welcomed the racers with strong tailwind. CdA values were modified accordingly, so power reading is close to what would it show in normal weather. Of course the ET and trap figures are better than they would be in windstill.
The car got a 1.3 8v engine with wild cam, bigger carburettor, electronic ignition and a few other goodies. The hard rear suspension made the start quite "rocky", but the G peak is reasonably good in such cold conditions.
photo 1
The last 2 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Skodálatos
reply
history
2009.03.13. 10:57:08
(
1924
)
17.61 @ 128
Köszi Normi, még van mit csiszolni az autón is, meg a rajt technikámon is
Re:
(1923)
Show only this user's posts
normanrls
reply
2009.03.13. 08:38:42
(
1923
)
13.77 @ 156
Grat Dani. Kezd alakulni.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!