Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)
Kiskunlacháza, 2009. March 21.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
8.64 @ 158 - 2009.03.21.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
2.0 6v turbo engine with DTA engine management. This run is his personal best, officially timed
12.31 @ 195
, which is matched quite closely by this log if
rollout is set to 12"
. As the driver has lifted before the finish line, the trap speed figure is lower than the offical figure. (We quote exact finish line speeds, while the official figure is the last 20 meters' average)
The tires didn't found much grip. Too bad, as with proper traction it could have been an 11 easily.
Upshifts are very fast. There was a slight drop in power in 4th gear, but don't know what that was.
photo 1
_2_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
carlosracing
reply
2009.03.31. 13:23:19
(
1955
)
13.20 @ 166
Gratula a döghöz!
Azon még nem gondolkoztál, hogy te is fogysz majd egy kicsit?
Jólvan, vicc vóóót!
Show only this user's posts
Kaméleon
reply
history
2009.03.30. 22:04:38
(
1954
)
Mar jobban vagyok csorogj ha van valami!
Re:
(1952)
Show only this user's posts
Kaméleon
reply
history
2009.03.30. 22:03:52
(
1953
)
koszi
Re:
(1951)
Show only this user's posts
kappa
reply
2009.03.27. 09:32:33
(
1952
)
Ez már nem kevés power,örülök,hogy látom ilyen teljesítmény meg se kottyan a vasnak /nem mellesleg,az én autómban is ez a fajta motor dohog,és én is akarom húzni/,és a lényeg,hogy van bõven hova fejlõdni (hol van még a golyós csiga,meg az etanol).
Grat.
Show only this user's posts
hori
reply
history
2009.03.26. 21:36:15
(
1951
)
13.40 @ 166
gratulálok csak így tovább.
Re:
(1943)
Show only this user's posts
Kaméleon
reply
history
2009.03.26. 11:16:03
(
1950
)
Koszi haver!
Re:
(1947)
Show only this user's posts
Kaméleon
reply
history
2009.03.26. 11:15:39
(
1949
)
1280 minusz 150kg azaz en egyenlo 1130kg a coupe!
Re:
(1945)
Show only this user's posts
Kaméleon
reply
history
2009.03.26. 11:14:17
(
1948
)
Koszi!
Re:
(1944)
Show only this user's posts
Crybaby
reply
history
2009.03.26. 10:56:04
(
1947
)
10.72 @ 207
Grat nem rossz
Szerintem nem kell ide összkerék, ha mindenáron másik kasztni akkor egy Uno bódé?
Re:
(1943)
Show only this user's posts
cacho
reply
history
2009.03.26. 10:28:23
(
1946
)
14.39 @ 154
A pilótát is láttad már?
Re:
(1945)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!