Nissan 200SX S13 (pista200sx)
Rábaring, 2009. May 16.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.34 @ 134 - 2009.05.16.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
As its registration plate says it's "DS Pista". The driver is from Slovakia, but he is racing frequently in Hungary. We were lucky to log his best run of the day at the Rabaring. Officially it was timed
13.65 @ 166
km/h. After a spectacular burnout, we recorded a pretty good 0.7g acceleration. It's especially good on the poor surface of the Rabaring. The high spikes after the gearchanges suggest that the clutch is in top condition, biting really hard.
photo 1
The last 4 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
pista200sx
reply
history
2009.06.04. 23:38:13
(
2001
)
12.53 @ 180
már alig várom hogy gyorsuljunk egy 201 méterest a ringen.
Re:
(2000)
Show only this user's posts
Jugo
reply
history
2009.06.04. 23:09:30
(
2000
)
12.10 @ 194
Grat a géphez, jól szalad! Görbébõl úgy tûnik, mintha felül menne, Megjöttek a gumik, úgyhogy jó lesz a meccs a ringen!
Re:
(1999)
Show only this user's posts
pista200sx
reply
2009.06.04. 11:30:32
(
1999
)
12.53 @ 180
AVE --- ma lemérettem a kocsimat.1290 kg velem együtt.a rába ringen is ennyi volt amikor mértél, +/- 3kg.
Show only this user's posts
pista200sx
reply
2009.06.04. 08:01:56
(
1998
)
12.53 @ 180
jol éreztem hogy nem ugy megy a kocsi 0,9 bar nyomáson mint amikor 1,1 bar-on megy.a kuplungal nem az a baj hogy csuszik,hanem hogy nagyobb fordulatban nem nyom ki rendesen és nehezen szedi a sebességet.rajtnál sem lehet nagyobb gázon indulnom,mert kinyomott kuplungnál elindul a kocsi,de már meg az uj cucc.leméretem pontosan a kocsim sulyát és majd csinálunk egy uj mérést,hogy mi lesz a külömbség.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!