Seat Leon 1.8T (Csubesz)
2009. August 09.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.35 @ 123 - 2009.08.09.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
Modified intake and exhaust manifolds and a custom chip tuning gives more grunt for the 1.8T.
Traction was not too good, but it's still OK for a heavy FWD. The upshifts are fast, still there's noticable hesitation after each shift, you could call it turbolag probably. What is more interesting is the drop of power just before the 1/4mile finish line in 4th. I can't say it's defenetely not driver induced, but I suspect it's more of a temporary power reduction of the ECU, detecting an abnormality caused by the chip.
photo 1
_2_
datasheet on carstyling.hu
The last 1 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
csubesz
reply
2009.09.21. 11:45:09
(
2012
)
14.33 @ 159
Na igen......ha jó lenne a gumim meg a turbo szabályzóm akkor egész szép kis eredmény is születhetett vona
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!