timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)
Tököl, 2009. September 12.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: The little orange Swift is a regular racer at Tököl.
This run was logged during the final of the latest race. Officially it was timed 13.217 @ 170 km/h, which was more than enough to win the category.
The M&H tires found plenty of grip, altough we have seen better at Tököl too. (There's no track-prep there)
However, it certainly has plenty of grunt for such a small, naturally aspirated engine.
photo 1  _2_

 ave
reply history 2009.10.13. 15:56:23 (2087
User profile
12.88 @ 175
Motoroknal az a mondas, hogy 200 felett van hatasa.

En legszurokkel mericskeltem regebben.   Koszos papir, uj papir, sportbetet, semmi.     Merhetetlen kulonbseg volt 1.6-os Megane-nal.

Egy Civiccel tobb variaciot is probaltunk, az fel is fog kerulni valamikor, ha lesz ra idom, minimalis kulonbseget mar latni.

Egyebkent termeszetesen a legellenallas csak saccolva van, tehat abbol is eredhet teljesitmeny emelkedes a sebesseg novekedesevel. 
Re: (2085)

reply history 2009.10.13. 15:49:35 (2086
User profile
14.00 @ 157
jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsõvel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelmûen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!) 
Re: (2084)

reply history 2009.10.13. 15:45:27 (2085
User profile
14.00 @ 157
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-rõl beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességû gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.

nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó? 
Re: (2083)

reply history 2009.10.13. 12:30:50 (2084
User profile
13.40 @ 166
na lecserélted a gti-t?? milyen erõs a honda? hasonló az idõnk. 
Re: (2082)

 ave
reply history 2009.10.13. 12:28:48 (2083
User profile
12.88 @ 175
A teljesitmeny kapcsan magasabb fokozatokban az erosebb autok mindig tobb powert adnak le.
Ha elkapar egyertelmu, hogy miert.  Ha meg ugy tunik tapad, akkor meg reszben tovabbra is elkapar, reszben pedig a motort egy bizonyos fordulatrol kell a valtasi pontig gyorsitani.   Alacsonyabb fokozatban erre kevesebb ideje van, vagyis tobb munka megy el erre.

Ha megnezel par grafikont lathatod, hogy egyesben csak a leggyengebb autok tudnak a max power kozeleben leadni, akkor is, ha ugy tunik, tapadnak.     Ugyanez igaz kettesre is erosebb autoknal.
 
Re: (2082)

reply 2009.10.13. 01:36:59 (2082
User profile
14.00 @ 157
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.

mitõl lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegõ a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínû) akkor max 9000 lehet a váltáspont. 

 ave
reply history 2009.10.11. 15:07:23 (2080
User profile
12.88 @ 175
A rolloutrol majd a tobbi Tokoli meres felkerulese utan.
A celvonalinal viszont valoban furcsa, hogy a a muszer csak 168-at mert pontosan a celvonalon, kozben a fotocella szerint meg az utolso 20 meter atlaga volt 170.     Mint a diagramon lathato, vegig gyorsult az utolso 20 meteren is, szoval az nem lehetseges, hogy az atlag magasabb legyen.
Persze okozhatja az is, hogy a 380meternel levo fotocellat mondjuk a kerek vagja at, mig a 400-ast a lokharito.
Fel meter kulonbseg mar tobb km/h-t jelent. 
Re: (2079)

reply 2009.10.11. 12:44:36 (2079
User profile
12.87 @ 164
meglepõ módon 50cm rollouttal jön ki a timeslip, viszont 170-es célvonalit mértek, amit azért nem értek, mert mindig 164-166 közöttit tudott... 

reply 2009.10.09. 09:59:06 (2078
User profile
15.21 @ 141
1.3 szívó
szvsz min. 10e-t forog 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!