Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)
Tököl, 2009. September 12.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
9.01 @ 138 - 2009.09.12.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
The little orange Swift is a regular racer at Tököl.
This run was logged during the final of the latest race. Officially it was timed
13.217 @ 170
km/h, which was more than enough to win the category.
The M&H tires found plenty of grip, altough we have seen better at Tököl too. (There's no track-prep there)
However, it certainly has plenty of grunt for such a small, naturally aspirated engine.
photo 1
_2_
The last 9 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
ave
reply
history
2009.10.13. 15:56:23
(
2087
)
12.88 @ 175
Motoroknal az a mondas, hogy 200 felett van hatasa.
En legszurokkel mericskeltem regebben. Koszos papir, uj papir, sportbetet, semmi. Merhetetlen kulonbseg volt 1.6-os Megane-nal.
Egy Civiccel tobb variaciot is probaltunk, az fel is fog kerulni valamikor, ha lesz ra idom, minimalis kulonbseget mar latni.
Egyebkent termeszetesen a legellenallas csak saccolva van, tehat abbol is eredhet teljesitmeny emelkedes a sebesseg novekedesevel.
Re:
(2085)
Show only this user's posts
Max-007
reply
history
2009.10.13. 15:49:35
(
2086
)
14.00 @ 157
jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsõvel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelmûen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!)
Re:
(2084)
Show only this user's posts
Max-007
reply
history
2009.10.13. 15:45:27
(
2085
)
14.00 @ 157
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-rõl beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességû gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.
nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó?
Re:
(2083)
Show only this user's posts
hori
reply
history
2009.10.13. 12:30:50
(
2084
)
13.40 @ 166
na lecserélted a gti-t?? milyen erõs a honda? hasonló az idõnk.
Re:
(2082)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2009.10.13. 12:28:48
(
2083
)
12.88 @ 175
A teljesitmeny kapcsan magasabb fokozatokban az erosebb autok mindig tobb powert adnak le.
Ha elkapar egyertelmu, hogy miert. Ha meg ugy tunik tapad, akkor meg reszben tovabbra is elkapar, reszben pedig a motort egy bizonyos fordulatrol kell a valtasi pontig gyorsitani. Alacsonyabb fokozatban erre kevesebb ideje van, vagyis tobb munka megy el erre.
Ha megnezel par grafikont lathatod, hogy egyesben csak a leggyengebb autok tudnak a max power kozeleben leadni, akkor is, ha ugy tunik, tapadnak. Ugyanez igaz kettesre is erosebb autoknal.
Re:
(2082)
Show only this user's posts
Max-007
reply
2009.10.13. 01:36:59
(
2082
)
14.00 @ 157
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.
mitõl lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegõ a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínû) akkor max 9000 lehet a váltáspont.
Show only this user's posts
ave
reply
history
2009.10.11. 15:07:23
(
2080
)
12.88 @ 175
A rolloutrol majd a tobbi Tokoli meres felkerulese utan.
A celvonalinal viszont valoban furcsa, hogy a a muszer csak 168-at mert pontosan a celvonalon, kozben a fotocella szerint meg az utolso 20 meter atlaga volt 170. Mint a diagramon lathato, vegig gyorsult az utolso 20 meteren is, szoval az nem lehetseges, hogy az atlag magasabb legyen.
Persze okozhatja az is, hogy a 380meternel levo fotocellat mondjuk a kerek vagja at, mig a 400-ast a lokharito.
Fel meter kulonbseg mar tobb km/h-t jelent.
Re:
(2079)
Show only this user's posts
FM2000
reply
2009.10.11. 12:44:36
(
2079
)
12.87 @ 164
meglepõ módon 50cm rollouttal jön ki a timeslip, viszont 170-es célvonalit mértek, amit azért nem értek, mert mindig 164-166 közöttit tudott...
Show only this user's posts
GTi-R
reply
2009.10.09. 09:59:06
(
2078
)
15.21 @ 141
1.3 szívó
szvsz min. 10e-t forog
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!