Mercedes C36AMG (dkpisti)
2011. September 24.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
10.11 @ 127 - 2011.09.24.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
It's a C36 AMG with automatic gearshifter. It's a nice stock car, but they modded something in the stock ecu. The start was not so bad, that was a simple full throttle without break. It has of course no shifting time and it has very healthy performance graph. On the higher rpm the power is bigger evenly.
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
Sebaj
reply
history
2011.12.18. 08:55:16
(
2164
)
11.08 @ 204
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van.
Re:
(2157)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2011.12.17. 12:49:00
(
2163
)
14.63 @ 151
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Õ tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb...
Re:
(2162)
Show only this user's posts
Master3v
reply
history
2011.12.16. 20:07:46
(
2162
)
12.80 @ 173
Akkor 420LE re volt mondva..most mennyi?
500LE ?
Re:
(2158)
Show only this user's posts
Master3v
reply
history
2011.12.16. 20:04:27
(
2161
)
12.80 @ 173
A rajtja az 1000000%jobb mint... márcsak abból kiindulva hogy rwd..és 275 285ös gumikon szaladgálnak az ilyenek.. én meg szerény 205el nyomom FWD be!
Re:
(2160)
Show only this user's posts
Master3v
reply
history
2011.12.16. 20:03:21
(
2160
)
12.80 @ 173
Mérjd meg egyszerre a kettõt! :P
Én is kíváncsi lennék!
Re:
(2159)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2011.12.16. 19:53:56
(
2159
)
14.63 @ 151
Na hát ez majd kiderül ha meg lesz mérve és minden okés lesz. :-)
Re:
(2157)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2011.12.16. 19:52:20
(
2158
)
14.63 @ 151
Nyáron a zöld RS még gyengébb volt bõven elvileg. Amúgy E36 M3-at ette, de mint írtam az meg 13.4-et tudott.
Re:
(2156)
Show only this user's posts
Master3v
reply
history
2011.12.16. 19:46:16
(
2157
)
12.80 @ 173
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason
... akkor amikor mentem ezeket az idõket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény
Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY... a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyû... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyû lendkerékkel... hát erre õszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla felé!
Re:
(2156)
Show only this user's posts
Master3v
reply
history
2011.12.16. 19:38:44
(
2156
)
12.80 @ 173
Én bízom benne!!! A 420Lovas M3ra ment rá? Én bízom a sajátomban... a pofám is nagy... szóval megenném!
Nem tudom most mit tud... kapott kiscoolert meg minden finomságot!
Jót szalad az szent!
Minden esetre kíváncsi lennék! Mértél egy zöld RS fókát... ami elméletileg 400+os... nyáron a vácin nem távolodott.. ;-)
Re:
(2155)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2011.12.16. 19:30:19
(
2155
)
14.63 @ 151
Sztem nem ennéd meg. Ha perpill is 173-as célvonalit tud a kocsid.
Re:
(2154)
Show further user comments about this log.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!