timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mitsubishi Lancer Evo IX (ZsoltGTI)
2012. January 30.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: We modified a lot of things on the car, and it became faster, than the previous run. The block is still stock, but we changed the cold side of the turbo, and now we use the stock ecu istead of the Pectel E2. It's programmed by Extrem Ecu. And we put in bigger, 1450 cc injectors for the etanol fuel. The redline is 7800 rpm now, therefore the car can run the 0-100 km/h accelaration in the second gear. The temperature was cca -5 degrees, but the car run very good start with the Hakapelita tyres. photo 1  _2_  _3_

 ave
reply history 2012.02.01. 15:30:40 (2174
User profile
12.88 @ 175
Az nem jo, mivel csak versenyen elert eredmenyeket lehet a profilba irni.    Kis turelmet, marciusban majd beirhatod.  
Re: (2173)

reply history 2012.02.01. 15:08:36 (2173
User profile
11.80 @ 191
Az az Evo, csak nem írtam ki teljesen a másodpercet. Úgy tudom, hogy a versenyeken általában 30 centi roll outtal lehet számolni. 
Re: (2172)

 ave
reply history 2012.02.01. 09:50:05 (2172
User profile
12.88 @ 175
Akkor mi volt a 11.60 @ 191 (az avatar alatti szamok)? 
Re: (2170)

reply history 2012.02.01. 08:38:26 (2171
User profile
14.63 @ 151
Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-) 
Re: (2170)

reply history 2012.02.01. 08:35:58 (2170
User profile
14.63 @ 151
A Puntónak 12.2 volt a csúcs 189-el. :-) Átléptük a határt! :-) 
Re: (2169)

 ave
reply history 2012.01.31. 23:12:09 (2169
User profile
12.88 @ 175
Ha jol latom, azert a Punto meg ennel is gyorsabb volt picivel. 
Re: (2168)

reply history 2012.01.31. 22:51:17 (2168
User profile
11.80 @ 191
Nehéz úton tartani 
Re: (2166)

reply history 2012.01.31. 22:50:33 (2167
User profile
11.80 @ 191
Köszönöm 
Re: (2165)

reply 2012.01.31. 20:36:34 (2166
User profile
12.87 @ 164
Ezaztamindenit! 400paripa keréken... na ez már veszélyes
Nekem a volvo trezor feleennyi, de pestre és az országútra az is bõven elég;-) 

reply 2012.01.31. 19:34:43 (2165
User profile
12.90 @ 171
hát ez nem gyenge....grat 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!