Mitsubishi Lancer Evo IX (ZsoltGTI)
2012. January 30.
Race this vehicle in
virtual racing
.
Use this as a basis in
design a run
.
Select another run of this vehicle
7.83 @ 155 - 2012.01.30.
8.51 @ 146 - 2011.10.21.
Weight
kg
reset
Time range
10 seconds
13 seconds
16 seconds
19 seconds
Distance (and Y scale)
1/8 mile (260)
1/8 mile (520)
1/4 mile (520)
1/4 mile (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (cca. 10 cm)
6"
8" (cca. 20 cm)
10"
12" (cca. 30 cm)
---------------------
15" (cca. 38 cm)
20" (cca. 51 cm)
25" (cca. 64 cm)
30" (cca. 76 cm)
35" (cca. 89 cm)
40" (cca.102 cm)
45" (cca.114 cm)
50" (cca.127 cm)
sec
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-19.0
Correction %
Comments:
We modified a lot of things on the car, and it became faster, than the previous run. The block is still stock, but we changed the cold side of the turbo, and now we use the stock ecu istead of the Pectel E2. It's programmed by Extrem Ecu. And we put in bigger, 1450 cc injectors for the etanol fuel. The redline is 7800 rpm now, therefore the car can run the 0-100 km/h accelaration in the second gear. The temperature was cca -5 degrees, but the car run very good start with the Hakapelita tyres.
photo 1
_2_
_3_
The last 10 user comments
I want to comment this log!
Show only this user's posts
ave
reply
history
2012.02.01. 15:30:40
(
2174
)
12.88 @ 175
Az nem jo, mivel csak versenyen elert eredmenyeket lehet a profilba irni. Kis turelmet, marciusban majd beirhatod.
Re:
(2173)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2012.02.01. 15:08:36
(
2173
)
11.80 @ 191
Az az Evo, csak nem írtam ki teljesen a másodpercet. Úgy tudom, hogy a versenyeken általában 30 centi roll outtal lehet számolni.
Re:
(2172)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2012.02.01. 09:50:05
(
2172
)
12.88 @ 175
Akkor mi volt a 11.60 @ 191 (az avatar alatti szamok)?
Re:
(2170)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2012.02.01. 08:38:26
(
2171
)
14.63 @ 151
Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-)
Re:
(2170)
Show only this user's posts
Sanyi00
reply
history
2012.02.01. 08:35:58
(
2170
)
14.63 @ 151
A Puntónak 12.2 volt a csúcs 189-el. :-) Átléptük a határt! :-)
Re:
(2169)
Show only this user's posts
ave
reply
history
2012.01.31. 23:12:09
(
2169
)
12.88 @ 175
Ha jol latom, azert a Punto meg ennel is gyorsabb volt picivel.
Re:
(2168)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2012.01.31. 22:51:17
(
2168
)
11.80 @ 191
Nehéz úton tartani
Re:
(2166)
Show only this user's posts
zsoltgti
reply
history
2012.01.31. 22:50:33
(
2167
)
11.80 @ 191
Köszönöm
Re:
(2165)
Show only this user's posts
FM2000
reply
2012.01.31. 20:36:34
(
2166
)
12.87 @ 164
Ezaztamindenit! 400paripa keréken... na ez már veszélyes
Nekem a volvo trezor feleennyi, de pestre és az országútra az is bõven elég;-)
Show only this user's posts
Pityukaaa
reply
2012.01.31. 19:34:43
(
2165
)
12.90 @ 171
hát ez nem gyenge....grat
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!