timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)
2007. April 21.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Low boost turbo kit, only 0.4bar boost on a D16Z6 engine. Quite a soft start, but traction is all right. After the careful upshifts turbo lag is noticable, but it's not a huge issue. As soon as the power hits its peak, it's start to descent, again it's not a huge problem.
Just before the 2nd gearchange, the rev limiter activated, you can notice it's affect on the g curve.
photo 1  _2_  _3_

datasheet on carstyling.hu

reply history 2007.05.29. 21:22:07 (265
User profile
15.23 @ 149
Hali bodoba
Nekem sem sikerült hétvégén jó idõt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal. 
Re: (264)

reply history 2007.05.27. 17:49:21 (264
User profile
14.85 @ 157
És ahogy Sanyi írta, full gyári minden 
Re: (262)

reply history 2007.05.27. 17:39:38 (263
User profile
14.85 @ 157
Honda talin 10.12 mentem 1/8-on 
Re: (262)

reply 2007.05.27. 17:34:06 (262
User profile
14.85 @ 157
Van még mit állítani rajta, az biztos, de:1. én kb 120kg vagyok
                                                          2. 240-es injektorok vannak benne ( még )
                                                          3.alig volt mág hangolva
 

reply history 2007.05.23. 19:28:57 (261
14 teteje 
Re: (260)

reply history 2007.05.23. 19:22:37 (260
User profile
15.23 @ 149
Én nem vitáztam 27.-én tökölön majd kiderül, hogy képes-e egy ilyen kisnyomású 14 körüli idõt menni  
Re: (259)

reply history 2007.05.23. 16:15:23 (259
User profile
9.67 @ 241
és alacsony 13at mennek ragacsos pályán
én meg a dalai láma vagyok

ne menjünk má bele ebbe a vitába. 
Re: (258)

reply history 2007.05.23. 16:04:09 (258
User profile
15.23 @ 149
Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése. 
Re: (253)

reply history 2007.05.20. 15:45:50 (256
User profile
16.10 @ 139
Köszi, akkor mégis jól feltételeztem, azt, hogy vagy én értek valami félre, ha ez kerékteljesítmény akkor bizony nem rossz!  
Re: (255)

 ave
reply history 2007.05.19. 22:50:35 (255
User profile
12.88 @ 175
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.  
Re: (253)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!