timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan Primera GT (Leon)
2007. May 31.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: A bit overcautious start, but the other attempts wasn't much better, when the tires kept spinning through first gear. The power curse is quite nice. Third gear was not enough to reach the finish line, so the trap speed suffered a bit. photo 1

reply history 2007.11.01. 07:14:47 (663
User profile
15.97 @ 139
Akkor Leonnak 18% a vesztesége ezek szerint ha 1,23 -s szorzóval szorzunk.Az meg hihetõ. 
Re: (485)

 ave
reply history 2007.07.02. 18:34:25 (485
User profile
12.88 @ 175
A forditott iranyban ez nagyobb szazalek.

ertsd pl:
133 loeros motor 15% veszteseggel kereken 113 loeros.
113 loeros merest * 1.18-al szorozva kapod a 133-at vissza.

Egyebkent szerintem ez a saccolgatas csak saccolgatas akarmilyen tudomanyos alapon is csinaljuk. 
Re: (482)

reply history 2007.07.01. 20:49:41 (484
User profile
13.17 @ 167
Lehet, hogy Ave-nak ez a tapasztalati"együtthatója", akkor nem vitázom. Ezesetben viszont már nem csak a hajtáslánci veszteségek, hanem a menetellenállások is benne vannak, viszont azt meg így nehéz megmondani, mert az autónként jelentösen változik. 
Re: (483)

reply history 2007.07.01. 20:31:02 (483
User profile
16.10 @ 139
Hmm, nekem Ave mondott 23-at, de akkor lehetséges, hogy valamit félreértettem. 15-tel számolva igen karcsú  
Re: (482)

reply history 2007.07.01. 19:25:35 (482
User profile
13.17 @ 167
Elsökerékhajtásnál nem szoktak 23%-kal számolni hajtáslánci veszteségként, inkább csak 15-tel, hátsónál 20-szal és összkeréknél olyan 25-30-cal. 
Re: (480)

reply history 2007.07.01. 16:40:25 (481
User profile
13.82 @ 161
Ha enyire tudod, hogy 23% a veszteséged a hajtásláncon akkor igen tökéletesen számolsz Amúgy inkáb sac/kb 
Re: (480)

reply history 2007.07.01. 11:57:01 (480
User profile
16.10 @ 139
Én is szeretlek

Amúgy jah, valami nem teljesen kerek még az autóval, de legalább a gyári lovakat tudja, ez is valami (Amúgy ha nagyon úgy számolod van az 151 ló is :P vagy én számolok valamit rosszul? 123x1,23?  ) 
Re: (479)

reply history 2007.06.29. 19:13:46 (479
User profile
11.90 @ 206
Nissan+Leon hadd legyen 25% veszteség, nem akarom elkeseríteni szegényt  
Re: (478)

reply history 2007.06.29. 18:21:00 (478
User profile
12.13 @ 183
Túl jóindulatú vagy ! 
Re: (477)

reply history 2007.06.29. 08:04:56 (477
User profile
11.90 @ 206
Szépen hozza a gyári 150 LE teljesítményt, nem gondoltam volna  
Re: (476)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!