timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic VTI (Robika)
2007. November 03.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Headers and full exhaust, but the rest is stock. We logged the car on winter tires. It pulled the 0.5g reference level easily, in fact a little above it. Except for the high peaks after the gearchanges, the ride was very smooth. While power dropped a little in 2nd near the end, acceleration was still higher than in the next gear, so it was good to rev it that high. photo 1  _2_

 ave
reply history 2007.11.09. 09:33:52 (746
User profile
12.88 @ 175
Ehh, angolul jo volt, en meg ugy neztem meg csak.   Koszi a jelzest, javitva. 
Re: (743)

reply history 2007.11.09. 09:25:12 (745
User profile
11.80 @ 191
Biztos sikerülni fog.
Legközelebb slicket neki. 
Re: (741)

reply history 2007.11.09. 08:11:00 (744
Biztos felrecsuszott a link, itt a Focus: http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0510 
Re: (743)

reply 2007.11.09. 06:44:01 (743
User profile
14.39 @ 154
Hahó Ave, vlami gáz van!
Én most itt egy Focus tdci gyorsulását szerettem volna megnézni, ehelyett itt a tegnapi Honda 

reply history 2007.11.08. 23:13:55 (742
User profile
12.56 @ 175
Nem is értem, hogy miért ment a mérésen jobbat, azonos 60 lábbal, mint tökölön. Ráadásul a versenyen min.30kg-al könyebb volt. 
Re: (739)

reply history 2007.11.08. 23:11:20 (741
User profile
12.56 @ 175
Mind1 már, elsõnek így sem rossz. Legközelebb ígérem becsúszok 7 alá! 
Re: (740)

reply history 2007.11.08. 22:53:04 (740
User profile
11.80 @ 191
Ha mondtad volna , hogy ilyen eltérés is várható akkor biztos próbálkozott volna még.......
Kiváncsi lezek mi lesz az én mérésembõl?...... 
Re: (739)

 ave
reply history 2007.11.08. 22:45:06 (739
User profile
12.88 @ 175
Ez a masodik meres, eleg jol kiadta ez is, szoval pontos ez. A masik egyebkent alig kulonbozik ettol, 7.05 es 9.99, 15.30

Tipikusan tizeden belul szokott elterni a pontositas utan is, de oszinten en inkabb nem mondtam volna ott semmit.
De ha nagyon akar az ugyfel, akkor kaphat fals szamokat.    Ilyen egyszeru.

Egyebkent meg ez is jobb egy picivel, mint amit Tokolon ment az auto szombaton.
A sebessegeknek ugye jobbnak is kell lennie (20 meter atlag vs. konkretan celvonalon), ez oke, de idoben is van 0.07 mp elteres, a realitasta 10" rollouttal szamolva. 
Re: (738)

reply history 2007.11.08. 22:31:29 (738
User profile
12.56 @ 175
Hát igen, ez nekem is furi, hogy a 6.79-bõl és a 9.8-ból ez lett, ha mondod, hogy tizedeket is romolhat, akkor biztos megyek még egyet, gondolom ez a mérés amúgy is az elsõ, a leengedett gumis 2. az nem lett mérve. 
Re: (737)

reply history 2007.11.08. 22:11:46 (737
User profile
11.80 @ 191
AVE:

Hogy lehet, hogy 7.0 lett a 0-100???
Kint a mérésen azt mondtad, hogy csak századokkal lehet rosszabb? 
Re: (720)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!