timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Uno Turbo IE (Cry)
Tököl, 2008. April 12.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments:
Cry's Uno is now 1.4 liters, with VEMS ECU, Garrett GT25R turbo (1.7bar boost) He is also running on brand new Yokohama slick tires. As this run was the first for the rubbers, traction wasn't that great, in a later attempt with a burnout, first gear improved significantly, but a missed shift meant that I had to use this log. Anyway, we'll log it again soon.
The offical time was 13.59 @ 170.
photo 1

reply 2008.05.07. 08:47:01 (1000
User profile
10.72 @ 207
Köszönöm.
Reméljük lesz még jobb is, azon vagyok.
Még úgy 50 lovat simán el tudnék képzelni benne  

reply history 2008.05.06. 22:47:22 (999
User profile
10.92 @ 200
Gratula, bocsuletes a eredmeny... 
Re: (995)

reply 2008.05.06. 21:46:59 (998
User profile
13.76 @ 169
respect 

reply history 2008.05.06. 19:38:59 (997
User profile
13.96 @ 163
Szép eredmény,javul rendesn... 
Re: (989)

reply history 2008.05.06. 11:41:30 (996
User profile
10.72 @ 207
mondtam én hogy itt valami nem kerek

amúgy tudtommal az Uno Mk2-nek 0,30 a cv-je 
Re: (995)

reply history 2008.05.06. 11:29:15 (995
User profile
10.72 @ 207
hát igen 140whp-vel kiroá a 13,5 körüli versenyeredmény, csak azt nem értem az eddigi 160-al miért nem ment 13,7-13,8-nál jobb
Ráadásul a célvonalim is javult 5km/h-t a kevesebb teljesítmény ellenére.

2 dolog lehetséges az elképzelésem szerint:
1, a méréssel nem stimmelt valami
2, az autóval nem stimmelt valami
 
Re: (992)

reply 2008.05.06. 11:07:25 (994
Ahaaaa. Na így már kicst jobb. Azt a hiányzó 20 lovat meg majdcsak elõcsalogatjuk valahogy.  

 ave
reply history 2008.05.06. 10:54:48 (993
User profile
12.88 @ 175
Na mostanra csak kinyomoztam, mi volt a bibi.
Elirtam a homlokfelulet meretet (legellenallas), de rendesen.

Szoval az eredmeny jo, csak a teljesitmenygorbe volt hibas, de most mar jo!

Bocsesz! 
Re: (989)

reply history 2008.05.06. 10:49:04 (992
User profile
14.63 @ 151
Ilyen teljesítménnyel ez tényleg jó idõ! :-)) Viszont a most kirakott mérésnél amikor 2.ben vagy érdekes, hogy elõször nõni kezd a teljesítmény aztán hírtelen szinte ugyanakkora lendülettel csökken. Olyan mintha épp lyukba váltottál volna. Nem lehet, hogy nem az igazi a wastegate-ed? 
Re: (990)

reply history 2008.05.06. 10:30:21 (991
User profile
11.80 @ 191
Érdekes.

Ennyi pacival nem rossz ez az idõ. 
Re: (989)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!