timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 9 jármű
1  

  Típus keresés (pl. Honda)
1.

diagram
 6.71 @ 191       0-100:  2.79       80-120:  1.11
Suzuki Hayabusa
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2004.06.06.

A Rábaringen profibb körülmények között tudtuk újramérni a Hayabusát, így nem csoda, hogy javítani tudott. Gyors jármű, annyi szent.

2.

diagram
 6.88 @ 187       0-100:  2.98       80-120:  1.25
Kawasaki ZX-9R
(1 személlyel)    fotó 1

Fertőszentmiklós, 2004.05.30.

AGO-001 a mester. A mérés Fertőszentmiklóson történt, ahol a nagy rollout miatt igen remek időket lehetett menni, ez a futam egy rekordkisérlet volt, de sajnos nem sikerült igazán jól, ennél tudott jobbat menni a hivatalos eredmények szerint. (Sajnos nekem csak az autók eredményei vannak meg.)
A verseny ugyan elvileg 1/4 mérföldön zajlott, de a nagyon rövidre sikerült fékezési terület, és a szinte merev futómű miatt csak 1/8 mérföldet mértünk, arra már nem emlékszem, hogy a motorosok versenytávja mi volt, az autóké biztosan 1/4.
Érdekes motor ez, tessék pl. megnézni a fotón az első féktárcsákat.
Jó esetben biza 10 mp-n belüli, tehát 9 másodperces időt is tud 1/4 mérföldön. Nem rossz, nem rossz.

3.

diagram
 7.16 @ 175       0-100:  3.23       80-120:  1.40
Suzuki GSX-R 750
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2001.10.14.

Szerettem volna egy motort is megmérni, de elég nehéz volt olyan gépet találni, amire jól felszerelhető a műszer. És minő véletlen, pont azt a srácot sikerült kiszúrnom a sok motoros közül, aki győzőtt. Legjobb ideje aznap 6.976 volt.
Az 1g-t is megütötte, és nem esett 0.4 alá! A váltás is hipergyors volt, alig látszik.

4.

diagram
 7.24 @ 183       0-100:  3.46       80-120:  1.31
Yamaha R1
(1 személlyel)  

2007.08.02.

Egy teljesen gyári R1, még a kipufogódob is.
Nagyon nehezen sikerült jól megindulni, biztos nem lehet olyan könnyű ilyen hosszú fokozattal, az egyes 150-ig tart.

5.

diagram
 7.48 @ 166       0-100:  3.55       80-120:  1.61
Honda CBR-600 FS streetfighter
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Egy igazi streetfighter gép.
1.5 mp-nél megemeli egy kicsit az orrát, majd a visszahuppanás miatt esik vissza a mért gyorsulás.
Emiatt a kis orremelés miatt kb. 1 tizeddel jobb lehet a mért érték a valósnál.
A videón jól látható az első kerék elemelkedése is.

6.

diagram
 7.74 @ 169       0-100:  3.74       80-120:  1.60
Suzuki SV 1000
(1 személlyel)  

2005.06.07.

Ez egy sport túra motor, bár nem nagyon értek a kétkerekűekhez. :) Sajnos nem igazán sikerült a földön tartani az első kereket, minden mérésnél elemelte egy kicsit, ez a mérési technológia miatt bizony kicsit alakít az eredményen. Az 1 mp-nél elért 0.9 g-s gyorsulás hirtelen 1.1 fölé ugrik, ez valószínűleg a megemelt orr miatt van, csakúgy mint az ezt követő kisebb "gödör" a kerék földre érkezésekor. De akárhogy is, nem lasú jármű. :)

7.

diagram
 8.29 @ 150       0-100:  4.28       80-120:  2.43
Yamaha V max
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Ez egy elég érdekes rajt! :) ( videó! )
A gép is érdekes: 1200-as V4 motor, hosszú váltó (kb. 160-ig tart a kettes), abszolút nem speedmotor jelleg, de megy mint a meszes!
Az indulás nem csak látványos, hanem meglepő is: még 90 km/h-nál is jobban húz a motor, mint az indulás után közvetlenül.

8.

diagram
 8.35 @ 147       0-100:  4.61       80-120:  2.28
Honda CBR-600
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Gyengébb rajt, két lassú váltás, és mégis jobb, mint a 400-as Suzuki! Kb. 6 mp-nél éri utól, majd innen ad neki még 7 métert! Nem semmi!
A kettes kapcsolása motoros szinten lassúnak mondható, ennek oka az, hogy az előző kisérletnél nem vette be a másodikat, így ebben a futamban már óvatosabb volt a pilóta. A kettest kicsit belehúzatta a leszabályzásba, ez is jól látszik a grafikonon, hallható a videón.
Amúgy egy nagyon helyes hölgy vezette a motort, elmondása szerint "de én nem tudok gyorsulni" (33k)
Sajnos a vizuális megjelenítéshez nem kértem engedélyt, így ettől megfosztalak benneteket, kedves látogatók! :-)
Természetesen a futam videófelvétele azért letölthető!

9.

diagram
 8.51 @ 140       0-100:  4.72       80-120:  2.84
Suzuki GSX-400 Bandit
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Szabadság, szerelem,
Nyolc másodperc,
Szeretem!
Azért ez nem rossz egy "kávédarálótól"! :)   ( videó )
A teljesítmény csak durva becslés, sem a pontos tömeget, se a légellenállás paramétereit sem ismerem.

összesen 9 jármű
1  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!