timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Valamit haladunk.

2009.09.30. 19:15 - soma

Kurva régen irtam,ugye legutoljára arról volt szó hogy nem rakom össze a vasat.
Azóta történt egy és más,össze lett rakva a motor úgy hogy a hajtókarból lett marva nem a blokkból.
egyenlőre igy áll,illetve már bent van az autóban de arról képek később.


Game over

2009.02.23. 21:46 - soma

Na bekövetkezett ami várható volt már,nem lesz idén sem nagyon autó.
sajnos ma szóltak a gépműhelyből, nem tudják úgy kimarni a blokkom hogy elférjen a hajtókar.
úgyhogy kuka ez a blokk is viszont a gépmunkát ki kell fizetnem feleslegesen.
Egyetlen megoldás van csak a balanszos 2literes,
Viszont ahhoz nem jó sem a váltom,igy a féltengelyek stb sem...
Arról nem is beszélve hogy a motortartókat is újra kell csinálni.

Nekem erre sem energiám sem időm nincs jelenleg igy azt gondolom eladom a vasat.

Ha esetleg valakit érdekel kasztni, kovácsolt cuccok, tulajdonképpen az egész szóljon.
Értelmes áron viheti

Üdv


Talán lesz idén valami......

2009.02.15. 21:19 - soma

Nahát kurva rég irtam ,de nem volt semmi emlitésre mélto.
Most viszont van,de sajnos csak gond.
A motor gépműhelyben van,meg lett csinálva a gépmunka, összefűzték de sajnos nem fordul át a forgórész mert a hajtókar állitólag beleér valahova.Még nem láttam ,holnap lemegyek megnézni.

Érdekes ez a dolog mert minden motyó az adott 2.0 16v motorhoz lett rendelve,nem pedig "legozott" .
Nem tudom ez hogy lehet majd kiderül.
A héten már össze akartam rakni,de egyenlőre úgy tűnik nehezebben fog menni mint gondoltam.


gépműhely elött

2008.10.04. 10:57 - soma

Jövö héten viszem gépműhelybe a motort , elötte lefestegettem mégse egy rozsdakupacot tegyek már bele az autóba.
Össze szedtem a motyokat ,hát ebből kellene valami nagyot alkotni:)


régen irtam....

2008.09.10. 19:09 - soma

Régen irtam de azért történt egy két dolog.
Szóval új motort vettem , Croma 2.0 ie .Ebben már az újabb fajta főtengely van nem az abarth.
Sikeresen vettem is egy jót,bár még gépműhelyben nem volt de a lehetőségekhez képest megméregettük.
összelapátoltuk gyorsan és ugy néz ki nem kell sem a bakokon sem a kasznin faragni:))))))))))))))
A szíjkerekekkel kell egy kicsit játszani de ugy néz ki megy a dolog.

 

A másik hogy fél év után sikerült megkapnom az elcserélt wössner dugoimat igy azt már nem kell újat vennem.Nagy köszönet érte CCH-nak .Ő intézett mindent.

Szóval tulajdonképpen meg van minden kezdődik az érdemi munka.......

 


Új remények

2008.07.17. 23:23 - soma

Nahát kérem szépen régen nem irtam,mert sajna nem is volt mit.

Eldőlt végre hogy merre tovább.A régi abarth motoros project befulladt főtengely hiány miatt.
Arra az elhatározásra jutottam hogy igencsak nagy áldozatok árán de átnyergelek az újabb fajta Fiat/Lancia motorra .Ehhez úgy tűnik van főtengely ,nem is egy.
Igaz viszont hogy a kasznin kell faragni nem is keveset.Konkrétan egy 5 cm közelebb vannak egymáshoz a hossznyúlványok mint kellene.
Szóval most agyalunk a megoldáson,de legalább haladtunk valamit.

Képek később!


kuplung

2008.05.15. 17:26 - soma

Ahogy igértem csináltam pár képet a kuplungról.Sztem szép darab:)


reloaded

2008.05.13. 22:20 - soma

Régen nem irtam semmit,mert nem sok minden történt kivéve azt hogy elmentem egy kicsit nyaralni.
Tegnap jöttem haza és ma rögtön el is mentem a kuplungomért Szabyk barátomhoz.Ugyanis Ő hozta el a Whistler Racingtől az új dupla tárcsás szinterkuplungom amig nem voltam itthon.
184 mm átmérőjű szép kis darab .Nem kevés szivás volt vele,  lendkereket át kellett alakitani és a kinyomocsapágyat is.Képek majd holnap.

A hengerfejem is elkészült azóta teljesen. Ime néhány kép.


szünet

2008.04.24. 18:59 - soma

Egész héten főtengely után rohangáltam sajnos sikertelenül.
Kb ezer telefont eresztettem meg ,megnéztem jópár főtengelyt de nem sikerült jót találni.
Közben Sanyával  rendeltünk ugyanolyan wössner kovidugót mint az enyém egy haver Kappájába.
1 hónap várakozás után meg is jött a dugó,igenám csak 8v -hez.
Levélváltás után kiderült a wössner rosszat csomagolt.
Úgy döntöttem mivel nem nagyon találunk főtengelyt  és igy nem tudunk haladni oda adom neki az én dugóimat,ne kelljen neki várni még x hónapot mire a reklamációs folyamat véget ér.

Szóval részemről kb most egy-két hónap szünet következik autóépités terén.


kezdődnek a gondok

2008.04.21. 18:12 - soma

Túl jól haladtak a dolgok mostanában,igy vártam i már hogy valami szar is történjen az autóépités terén,csak hogy ne legyen egyszerű az élet.
Még amikor szétesett az 1.6 tavaly és elkezdtem a 2.0 projectet összevásároltam egy csomo motort és alkatrészt.De sajnos lyukra futottam.

Szóval van kb 5db szar főtengelyem,2db feleslegesen megvett komplett motorom.Azaz hogy világosabb legyek kell valahonnan szereznem egy szűz fötengelyt ! Mai nap telefonálgatással ment el emiatt ,de sehol senkinek nincs csak köszörült szarok.Felhivtam a létező összes fiatos ismerősöm,sőt még az Ő ismerőseiket is de nincs.
Ez miért csak most derült ki azt nem részletezném de levontam a tanulságokat belőle!

Ha esetleg valaki tud ritmo 130TC vagy 125 Tc motort ne agy isten csak főtengelyt ne tartsa magába.

Köcce
 






összesen 15 bejegyzés
1  2  Következő  



Gyorskeresés
A versenyautóm

1978 Fiat X 1/9 2.0 16v Turbo
Wössner dugattyuk
Eagle "H-profil"hajtókarok
Garrett GT35R turbo
Vizes intercooler
Egyedi szivó és kipufogósor
portolt polirozott hengerfej
Whistler kéttárcsás szinterkuplung
Precision 1000 ccm injektorok
Bosch Motorsport 044 AC
Vems ecu

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések