timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Hungaroring 2003. október 22. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Az év utolsó versenyére eredetileg nagy tervekkel készültem, aztán győzött a racionalizmus: maradt minden a régiben.
Hogy ez mire volt elég? Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.04 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.32 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.540
9.040
136.771
hivatalos
-
-
8.915
-
ellenfél hiv.
-
-
9.202
-

A Nitrosystem Honda Integra Type-R ellen, nitró nélkül. Jól ment, a célvonalon a különbség kb. 10 méter volt.
Kissé nehezen mozdult a Renault, de az első fél másodperc után egész rendeset sikerült húzni.
Kicsit gyengült most is a hármas sajnos, ez a gond tehát továbbra is fennáll. De ezt leszámítva egész jó kis futam, ezzel végre lecseréltem a listákban is az R5-t.


1/8 mile: 9.86 mp 111 km/h    0-100 km/h: 5.25 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.470
9.860
111.527
hivatalos
-
-
9.908
-
ellenfél hiv.
-
-
10.105
-

Egy 120 lóerős Lotus Elise ellen. Nekem ez az egyik kedvenc autóm már régóta.
No de beszéljünk a futamról. Az eddig egyik legjobb indulás, 100-ig nincs is semmi gond, de sajnos hármas helyett egyest sikerült kapcsolnom. Mivel a versenykuplung nem nagyon szokott csúszni, és a slick gumik sem könnyen adják meg magukat, egy rövid ideig az egekbe szökött a motor fordulatszáma. (Elméletileg kb. 11000 fordulat/perc, de gondolom a kuplung csak csúszott egy kicsit legalább.)
Legyen elég annyi, hogy motorfékkel sikerült 1.1 g-vel lassítani! (6.2 és 6.5 mp között)
A hirtelen lassulás után majd 1 másodpercig haboztam, hogy akkor most mi van, majd áttettem hármasba és lepadlóztam, így sikerült egy hajszállal a Lotus előtt maradni. (kb. 6 méterrel)
A hatalmas motorfék hatás annyira elcsavarta a motort a bakokon, hogy a motorházon egy púpot ütött az egyik alkatrész.
Az ékszíj elszakadt, leállt a vízpumpa, egyből kifeküdt a vízhőfokmutató. Amint lehetett megálltam, és elkezdtem kézzel tekerni a vízpumpát, ahogy bírtam!
Aztán a barátaim segítségével sikerült egy új szíjat felszerelni, és reménykedtem, hogy az autó képes legyen a döntőben is indulni.
Fiúk, ezúton is köszönöm Nektek!


1/8 mile: 9.18 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.47 mp
3. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.540
9.180
132.979
hivatalos
-
-
9.135
-
ellenfél hiv.
-
-
9.380
-

Mivel az első futamban elért időeredményem alapján első, kiemelt helyen kerültem a döntőbe, csak egyszer kellett mennem, a sárga Integra ellen. Jól ment egész nap, tudtam, hogy nem lesz könnyű futam.
Szerencsére úgy tünik, a korábbi túlpörgetést a motor károsodás nélkül megúszta, húzott rendesen.
A kettest beleforgattam a leszabályozási tartományba, de ez sem akadályozta meg, hogy ha szorosan is, de nyerni tudjak.

Szóval ezúttal első lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.
Ezzel a győzelemmel, és a Turbó Lada lesérülésének segítségével, sikerült az éves
pontversenyt is megnyernem a kategóriámban.
A nyolc versenyből hármat megnyertem, kétszer voltam második,
három versenyen pedig nem indultam. (igaz ebből egyet töröltek is)
Végülis Benik is bajnok lett! ;)

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút
idő
  Kétkerékhajtású autók FWD
idő

1. MITSUBISHI EVO VI (rallycross)
2. FIAT 126P TDI
3. CHEVROLET CAMARO nitró
4. Autókrossz szöcske (BMW M5)
5. AUDI S2
6. GMC SYCLONE
7. AUDI 80Q
8. AUDI 90Q
9. AUDI RS2
10. SUBARU IMPREZA
11. PONTIAC TRANS AM nitró
12. RENAULT 5 GT TURBO
13. AUDI RS2
14. SUBARU IMPREZA
15. HONDA INTEGRA TYPE-R
16. AUDI S2
17. HONDA INTEGRA TYPE-R
18. AUDI S2
19. SUBARU IMPREZA
20. SUBARU IMPREZA

7.336
7.949
8.020
8.091
8.215
8.413
8.445
8.522
8.536
8.547
8.818
8.915
8.971
9.052
9.114
9.271
9.299
9.475
9.546
9.562
  1. FIAT 126P
2. CHEVROLET CAMARO nitró
3. PONTIAC TRANS AM nitró
4. RENAULT 5 GT TURBO
5. HONDA INTEGRA TYPE-R
6. HONDA INTEGRA TYPE-R
7. OPEL ASTRA GSI
8. OPEL
9. HONDA CIVIC nitró
10. SKODA S100
11. BMW
12. LOTUS ELISE
13. FORD
14. HONDA
15. LANCIA
16. BMW
17. PONTIAC
18. VW GOLF
19. BMW
20. FORD


Nem kizárt hogy összkerekes jármű is került ide.




FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD





7.949
8.020
8.818
8.915
9.114
9.299
9.832
9.847
9.882
9.938
10.046
10.105
10.202
10.239
10.242
10.269
10.371
10.380
10.382
10.385

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések