timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Pannóniaring 2003. augusztus 31. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A Pannóniaringen az évadzáró verseny elég morcos időjárásban került megrendezésre. Nagyon vizes volt a pálya és a csipős hideg is megkeserítette a rövidnadrágosok életet.
Az első edzéskörben (az első két időmérésem) annyira vizes volt a pálya, hogy a négykerékhajtású gépeken kivül csak hárman tudtak 10 mp alá menni. (Egy Corvette, a dízel Kispók, és egy nitrós hátsókerékhajtású kikönnyített Ford Escort) Ilyen vizes pályán gondoltam többre megyek az utcai gumimmal, csak a második autós időmérőre körre cseréltem versenygumikra.
No de lássuk inkább futamonként...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.66 mp 127 km/h    0-100 km/h: 7.54 mp

1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
3.180
10.660
127.141
hivatalos
0.168
2.866
10.583
124.084
ellenfél hiv.
0.477
2.799
10.546
125.272

Az első ellenfél egy Opel Kadett GSI 16v volt, egy kis nitrószettel megspékelve.
Mindketten eléggé csúszkáltunk a rajt után, neki egy hajszálnyival jobb tapadása volt, 0.067 mp-vel volt jobb a 60 lábas ideje. A célvonalon a különbség viszont már csak 0.037 mp, szóval egész elégedett vagyok!
A nettó időeredmények alapján ezt a futamot a GSI nyerte, de mivel kicsit bealudt a rajtnál, ezért én értem előbb a célvonalra, 3 és fél méter előnnyel.
Ha egyszerre indulunk, kb. 1 méterrel vert volna.

Ha a diagramot nézzük, látható ,hogy kb. 90 km/h-ig a kettes is elforgott a vizes pályán.
Érdekesség, hogy a célvonali sebesség viszont alig kisebb, mint a nap legjobb futamában. (lásd lentebb)



1/8 mile: 10.15 mp 129 km/h    0-100 km/h: 6.90 mp
2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.950
10.150
129.411
hivatalos
0.625
2.700
10.223
125.000
ellenfél hiv.
0.490
2.436
10.473
122.449

A félelmetes nitrós Karmann Ghia ellen, a még mindig nagyon vizes pályán.
Igazából abban reménykedtem, láthatom belülről, milyen erős is ez a nitrós szörnyeteg. Egy rövid ideig láttam is, amikor kettesben rányomta a nitrót, miután látta, hogy lassan elmegyek mellette! Amikor ráadta a nitrót, hirtelen nem én közelítette tőle, hanem ő kezdett távolodni, de hamar váltania kellett, így elé tudtam kerülni. Érdekes futam volt, hiszen nagyon lerajtolt, és nem is igazán dadogott a futam alatt.
Azt, hogy mikor nyom nitrót a motor hangjából elég jól fel lehet ismerni.
Ilyenkor imádom a hangos kipufogókat! :))))
Sajnos a videó homályos lett.
A reakcióidővel növelt hivatalos időeredmények alapján a célvonalon a két autó távolsága kb. 4 méter. Nem sok!!


1/8 mile: 9.75 mp 129 km/h    0-100 km/h: 6.51 mp
3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.810
9.750
129.171
hivatalos
0.583
2.499
9.628
124.621
ellenfél hiv.
-
-
-
-

Kicsit már felszáradt a pálya, csak foltokban volt nedves, így már a versenyabroncsokkal felszerelkezve álltam a rajthoz. Ez egy nagyon fontos futam volt számomra, mivel az első futamban elért idővel nem kerültem volna döntőbe, és 4. időmérőre már nem volt remény az idő szorítása miatt. Szerencsére sikerült egy átlagos futamot összehozni. Még mindig pocsék volt a tapadás, közel 1 másodperccel rosszabb a 0-100 gyorsulás a lehetségesnél.
Az ellenfelem egy Nissan Primera visszagurult a rajtból, ezért nem mérték az idejét.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.546
2.558
9.851
113.252
ellenfél hiv.
0.600
2.442
10.104
117.840

Egy Honda S2000 ellen, ami papíron elég ütős járgánynak tűnik: 240 Le, hátsókerékhajtás. Ugye az előző Pannóniaringes versenyen is mehettem volna egy S2000 ellen a döntőben, de akkor a váltó beadta a kulcsot. Szerencsére most ilyen gond nem volt. Kicsit elbénáztam a rajtprocedúrámat, már jöttek a sárgák, amikor még a műszert próbáltam mérésre bírni, így sajnos nincs rögzítve a mérés.
Kicsit a cél előtt már elvettem a gázt, sőt fékeztem is, így kb. 10 méter volt köztünk, mikor én áthaladtam a célvonalon.


1/8 mile: 18.25 mp 46 km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
3.180
18.250
45.963
hivatalos
0.421
2.912
18.141
45.656
ellenfél hiv.
-
-
-
-

A híres piros GSI ellen. Bár rendre jobb időket autózok mint ő, még sosem vertem meg rendes versenyben, most sem. Piros lámpás rajtot fogott, így én nem is nyomtam végig.
Mivel korábban is előfordult már, hogy érvénytelen volt a rajtja, és akkor nem vettem észre, most nagyon figyeltem erre is. De így is megzavart, hogy most akkor nyomjam, vagy ne nyomjam? Talán ennek is köszönhető, hogy amíg gyorsul az autó, addig sem túl meggyőzően teszi ezt. (Bár nem is sokkal rosszabbul, mint a 3. futamban)
Ha nem veszem el a gázt és az autó ugyanúgy gyorsul, mint a 3. futamban, akkor egy 9.7 körüli időt mentem a volna fotócellás mérés szerint.
Az, hogy ez elég lett-e volna, nem tudom, hiszen a hibás rajt miatt az ellenfél idejét nem mérték.

Érdekesség, hogy az Astra mennyivel hátrább áll a rajtgépben. Nekem a kerekem szakítja meg a fotocellát, neki pedig valami más alkatrész.

Szóval ezúttal első lettem. További információk a http://www.dragbike.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő, illetve a 20 legnagyobb sebességet elért autó:

Autók abszolút
idő
  Autók abszolút
km/h

1. MITSUBISHI EVO 6
2. PONTIAC FIREBIRD nitró
3. AUDI RS2
4. FORD RS 2000 nitró
5. VW KARMANN GHIA nitró
6. OPEL KADETT GSI nitró
7. SKODA S100 nitró
8. LANCIA DELTA
9. RENAULT 5 GT TURBO
10. BMW 320 I ajtók nélkül
11. FIAT 126 TDI
12. OPEL ASTRA
13. LADA VFTS
14. CHEVROLET CORVETTE
15. HONDA S2000
16. HONDA INTEGRA
17. HONDA CIVIC
18. BMW M3 328 I
19. HONDA INTEGRA
20. VW GOLF

8.197
8.387
8.633
8.831
8.953
9.339
9.409
9.461
9.628
9.768
9.786
9.793
9.797
9.861
9.929
10.057
10.170
10.223
10.255
10.342
 

1. FORD RS 2000 nitró
2. PONTIAC FIREBIRD nitró
3. VW KARMANN GHIA nitró
4. MITSUBISHI EVO 6
5. AUDI RS2
6. OPEL KADETT GSI nitró
7. CHEVROLET CORVETTE
8. RENAULT 5 GT TURBO
9. SKODA S100 nitró
10. CHEVROLET CORVETTE
11. VW GOLF
12. FIAT 126 TDI
13. HONDA S2000
14. SUZUKI SWIFT turbó
15. HONDA CIVIC
16. OPEL ASTRA GSI
17. LANCIA DELTA
18. BMW 320 I ajtók nélkül
19. HONDA INTEGRA
20. CITROEN VISA

142.292
141.732
140.831
139.265
136.106
131.327
129.964
125.000
124.299
124.245
122.137
121.827
120.553
120.150
120.100
119.403
119.354
118.519
118.470
118.324

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések