timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2004. augusztus 29. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Igen kellemes időjárás és nagy tömeg várta a versenyzőket. Igen erős mezőny gyült össze szinte minden kategóriában, néhol kissé "túl" erős is. ;)

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.20 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.57 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.200
135.461
13.940
166.501
hivatalos
0.232
2.377
9.016
129.210
13.948
159.200
ellenfél hiv.
0.432
2.516
9.694
118.910
14.913
151.980

Kissé bizonytalan voltam jó lesz-e az autó, amiatt meg főleg aggódtam, hogy a sor hosszából itélve egy időmérő alatt max. egyet lehetett menni, kivéve ugyebár a sorba nem állókat. :)
Na mindegy elsőre mindent bele alapon, fullos kisérlet.
Hát, sajnos voltak gondok, a kettes végén nagyon legyengült az autó, egészen veszélyes szintig szegényedett el a keverék.
Szerencsére váltás után visszaállt elfogadható szintre a keverék. Szerencsére kielégítő időt sikerült mennem, így ezzel letudtam az időmérést.


1/8 mile: 9.13 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.68 mp
2. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.550
9.130
135.523
13.880
167.269
hivatalos
0.225
2.370
9.001
129.090
13.943
159.820
ellenfél hiv.
0.109
2.455
9.303
125.270
14.390
155.090

Csak harmadik idővel kerültem döntőbe, egy kis nitrós szörnyeteg jobb időt tudott menni, csakúgy, mint az oszták Civic. Ez utóbbi végülis nem meglepő, figyelembe véve, hogy a már a multkor is nagyon jó időket ment, nekem pedig nem volt tökéletes az időmérőm.
Ahogy ez a futamom sem volt az. Mi több, ez a futam majdnem tükörképe az elsőnek, a hivatalos mérési adatok szerint is csupán századok vannak a két futam között. A probléma is hasonló, durván elszegényedő, majd megjavuló keverék.
A piros Civic Coupe ellen ez így már elég szoros volt.


1/8 mile: 9.18 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.53 mp
3. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.180
136.847
13.910
167.186
hivatalos
0.203
2.347
8.940
130.790
13.857
159.650
ellenfél hiv.
0.262
2.448
9.330
123.550
14.479
154.920

A nap egyetlen jó futama, ezúttal nem volt komoly elszegényedés, így kb. hozta a szintjét az autó.
Elég frusztráló, hogy ez a szint, persze, de hát dolgozom az ügyön, csak nem megy.
Itt a piros GSI ellen mentem, sikerült a döntőbe kerülni.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
1.702
3.031
13.261
76.740
22.852
51.630
ellenfél hiv.
0.291
2.473
9.170
129.910
13.975
165.710

A döntőben egy turbós 300 Le-s RX-7-tel kerültem össze, igaz meglehetősen beteg állapotban szerepelt ő is. Nem indultam el zöldre, ezzel tiltakozván az turbós Wankelek A3 kategóriában való szereplésért.

Hát ez van, így lettem második. Van ilyen.

bővebb infó: www.gyorsulas.com


A 20 legjobb időt teljesítő autó:

A szokásosnál jóval erősebb mezőny miatt ezúttal nem kerültem a táblázatokra. :(

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
JEEP CJ7
AUDI COUPE S2
CHEVROLET CAMARO
AUDI S2
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
AUDI RS2
AUDI RS2
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT
SUBARU IMPREZA
OPEL CALIBRA
TOYOTA SUPRA
BMW 318
OPEL MANTA
HONDA CIVIC
SUBARU IMPREZA GTI
AUTOBIANCHI A112
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
10.212
11.665
11.831
12.003
12.389
12.525
12.637
12.831
12.902
13.042
13.106
13.332
13.334
13.364
13.415
13.478
13.579
13.641
13.650
13.708
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
JEEP CJ7
AUDI COUPE S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
TOYOTA SUPRA MK4
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT
AUDI RS2
AUDI RS2
AUTOBIANCHI A112
MAZDA RX-7
OPEL CALIBRA
SUBARU IMPREZA
CHEVROLET CORVETTE
VW GOLF
OPEL MANTA
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
204
199
198
194
191
185
182
180
178
178
175
174
170
170
168
166
165
163
163
163


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések