timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Rábaring 2005. augusztus 28. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Végre elkészültem az új autómmal annyira, hogy ki tudjam próbálni.
Szombaton egy kisebb malőr miatt nem igazán tudtam letesztelni, mit is várhatok, de azért voltak biztató jelek. Az autó kb. 50 kilóval lehet könnyebb, a diagramokat így számoltam. Mivel megmérni még nem tudtam a tömegét, a teljesítmény adat akár kevesebb is lehet ennél.
A verseny napján reggel hatalmas köd várt minket, és a pálya is nagyon nedves volt. Ráadásul nagyon nehezen akart felszáradni...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.41 mp 139 km/h    0-100 km/h: 7.28 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.330
10.410
139.313
15.020
173.182
hivatalos
0.478
2.774
9.784
135.720
14.439
170.310
ellenfél hiv.
0.939
1.942
8.026
140.490
12.424
182.280

Első futamom még nagyon nedves pályán, a biztonság kedvéért. Úgy voltam vele, hogy ha esetleg még esni is fog ennél csak rosszabb lesz. Na mindegy, siralmas a rajt, de kettesben már egészen jól megtapadt. Végülis ezzel akkor 2. voltam a kategóriában, egy Integra motoros CRX mögött, jó volt ez így.


1/8 mile: 9.33 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.55 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.860
9.330
142.505
13.890
173.471
hivatalos
0.350
2.379
8.784
139.600
13.402
170.920
ellenfél hiv.
0.217
2.106
8.927
127.260
13.976
157.720

Még mindíg nem teljesen száraz pályán, FiRe ellen. (Fiat Renault motorral)
A rajt még mindig csapnivaló, de kettestől egészen jól ment, ha nem is tökéletesen, némi teljesítmény hiányzott. (a következő futamhoz képest)
Pont féltvánál értem utól a Fiatot, aki több mint három autóhosszra el tudott menni az elején. Pedig ő sem rajtolt túl jót, aznap tudott 1.87-es 60 lábat is húzni...
Féltávnál egészen pontosan 35 centi volt a két autó között.


1/8 mile: 9.49 mp 136 km/h    0-100 km/h: 6.13 mp
3. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.820
9.490
135.841
14.360
150.691
hivatalos
0.187
2.333
8.930
136.040
13.866
151.180
ellenfél hiv.
0.257
2.414
9.249
132.660
14.100
165.420

Egy biztonsági futam, az ellenfél 2 literes motorral szerelt Integra Type-R-je ellen.
Nyugis váltások, finom pedálkezelés jellemzik ezt a futamomat. A célbaérkezéskor már csak gurultam, sőt azt hiszem már fékeztem is.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.870
-
-
-
-
hivatalos
beugrás
-
-
-
-
-
ellenfél hiv.
0.470
2.236
10.241
91.400
18.086
92.570

Hát ez egy igazán balszerencsés futam volt. A Lotus Elise ellen már az első sárgára elrajtoltam. Így utólag átgondolva szerintem összekevertem a versenyeket, azt hittem Fertőszentmiklóson, vagy Tökölön vagyok, ahol ugye pro lámpa van. Hát itt nem, így csúnya beugrás lett belőle, de ennek ellenére nem vettem el azonnal a gázt. Pedig el kellett volna. Egyesben egyszercsak megszünt a hajtás, onnantól kezdve nem volt egy fokozat sem. :( Még ma sem tudom mi a baja, talán holnap tudom először megnézni az autót közelebbről.

Mivel az elődöntőben már nem tudtam célbaérkezni, így negyedik lettem.
Végülis ezt az utolsó futamot leszámítva egészen elégedett voltam az új autóval.
Persze sok munka van még vele, de az eddigi eredmények elég biztatóak.
További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

CHEVROLET NOVA drag
DODGE VIPER
VW KARMANN GHIA nitró
MAZDA 323 GTR
AUDI COUPE QUATTRO
SUBARU IMPREZA STI
CHEVROLET CAMARO nitró
CATERHAM SUPER 7
AUDI S2
OPEL KADETT nitró
OPEL CALIBRA turbo
SUBARU IMPREZA 2.5 WRX STI
RENAULT 5 GT turbo
LOTUS ELISE
FIAT 850
HONDA INTEGRA JDM
OPEL ASTRA turbo
OPEL KADETT nitró
HONDA CIVIC
CHEVROLET CORVETTE C5
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
AWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
FWD
FWD
FWD
RWD
10,884
11,517
11,796
11,883
12,189
12,211
12,301
12,354
12,861
12,878
13,200
13,399
13,402
13,488
13,530
13,542
13,555
13,723
13,755
13,827
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

CHEVROLET NOVA drag
DODGE VIPER
VW KARMANN GHIA nitró
OPEL KADETT nitró
AUDI COUPE Quattro
MAZDA 323 GTR
SUBARU IMPREZA WRX STI
CHEVROLET CAMARO
CATERHAM SUPER 7
AUDI S2
RENAULT 5 GT turbo
OPEL ASTRA turbo
VW GOLF turbo
OPEL KADETT nitró
SUBARU IMPREZA 2.5 WRX STI
HONDA INTEGRA Type-R
OPEL CALIBRA turbo
FIAT PUNTO GT
TOYOTA SUPRA turbo
HONDA CIVIC

RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
FWD
FWD
FWD
AWD
FWD
AWD
FWD
RWD
FWD

207,49
199,03
188,85
185,57
183,91
183,44
183,09
178,44
177,34
173,91
170,92
170,41
168,91
168,03
167,64
166,67
165,90
164,67
163,08
162,62

 


(M) Majicright 2005.




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések