timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

Tököl 2005. május 28. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Ismét a Yokohama gumikkal áltam rajthoz, kissé javított benzinellátással. Addig farigcsáltam a karbit, amíg legalább azt elértem,
hogy ne kelljen elvenni negyedikben. Persze még most sem tökéletes.

A versenyt illetõen pozitív változásként üdvözöltem a 0.4 mp-s fa megjelenését. (Ha már sportsman fa nem lehet.) Újdonság volt a majdnem igazi rajtgép is, volt prestage és stage is, mint az igazi dragpályákon.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.82 mp 130 km/h    0-100 km/h: 6.77 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.580
9.820
129.737
14.730
162.213
hivatalos
0.416
2.313
9.591
125.970
14.538
160.060
ellenfél hiv.
0.815
2.460
9.559
124.220
14.634
156.260

Próbáltam a múltkori verseny tapasztalataiból merítve fejleszteni a tapadáson, végülis nem sikertelenül, kicsit jobb a tapadás egyesben, sőt túl jó, nem tudott igazán könnyen felpörögni a motor, ahhoz képest mégis jó a rajt - csúszik a kuplungom, de még nem durván, szerencsére. A túlhúzott egyes miatt a kettes nem talált be, oda a jó idő lehetősége. Ez ellenfél egy szintén piros, szintén 1.4-es, szintén turbós Punto volt.


1/8 mile: 9.29 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.98 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.290
136.510
14.080
164.819
hivatalos
0.235
2.409
9.102
132.940
13.927
162.910
ellenfél hiv.
0.585
2.491
9.585
125.070
15.137
129.030

Ez sem rossz tapadás a Yokohamáktól, itt most be is fulladt rendesen majd erőből húzott még egy jót egyesben, szerencsére most jók a váltások, össze is jött egy 13-as idő, ráadásul jobb, mint a múltkor felállított rekordom, ez végülis elég is lett volna. Az ellenfél egy hölgy vezette Punto GT, ami az egyik legerősebb autó volt a kategóriánkban.


1/8 mile: 9.42 mp 130 km/h    0-100 km/h: 6.60 mp

3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.420
129.751
14.350
161.188
hivatalos
0.639
2.343
9.145
127.750
14.041
161.850
ellenfél hiv.
0.371
2.681
11.110
108.010
16.784
143.510

Valamiért itt még nem realizáltam, hogy a 13.92-es idő nekem már jó, így akartam még egy próbát tenni. Az ellenfél ezúttal egy Honda CRX, a videó elég látványos lett, közelről mutatja a legmegbízhatóbb gyorsulási műszeremet! :D Ezúttal rendesen felpörgött a motor, de ezúttal a hármas váltásával voltak gondjaim. Ezen a ponton aggódtam is, hogy mi lesz itt a döntőben, annál szorosabb a mezőny, hogy ilyen hibák beleférjenek!


1/8 mile: 9.79 mp 98 km/h    0-100 km/h: 5.70 mp

4. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.790
98.050
18.150
76.180
hivatalos
0.514
2.328
9.505
98.480
18.013
75.430
ellenfél hiv.
0.718
2.675
10.601
110.490
16.370
135.380

Pár órára letettem az autót, és próbáltam magam hűteni a hatalmas hőségben, majd nem sokkal a döntők előtt beálltam még egyszer, hogy üzemmeleg legyen a gép és a váltó is. Kettest kicsit túlhuzattam, így a váltást meg sem kiséreltem már, onnan gurultam. Utól is ért az Alfa 33-as. De azért 100 méternyi gurulással nem is olyan rossz eredmény 1/8 mérföldön a hivatalos 9.5!


1/8 mile: 12.68 mp 70 km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
12.680
70.437
-
-
hivatalos
0.136
2.405
12.576
70.440
23.427
50.320
ellenfél hiv.
0.608
2.626
10.525
111.450
16.227
139.020

Ismét az előbbi Alfával. Egy újabb próbafutam, ezúttal nem is vettem videóra, nem lett volna túl izgalmas. Sőt, nem is mértem végig. :)


1/8 mile: 9.65 mp 129 km/h    0-100 km/h: 6.71 mp
6. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.700
9.650
128.639
14.750
146.293
hivatalos
0.296
2.393
9.378
126.910
14.507
146.160
ellenfél hiv.
0.651
2.459
9.618
122.620
14.779
153.830

A döntő első fordulójában a legjobb 4 közé jutásért ugyanaz a piros Punto GT jutott ellenfélnek, akivel az első időmérőt is mentem. A rajtra és az egyesre figyeltem nagyon, majd lassú de biztos váltásokkal megtartottam az elején megszerzett előnyt, a végén ki is engedtem.


1/8 mile: 9.21 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.81 mp
7. futam (eldöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.210
135.151
14.210
137.483
hivatalos
0.317
2.316
8.965
131.470
14.037
136.400
ellenfél hiv.
0.227
2.431
9.500
123.080
14.608
155.250

A legutóbbi Hungaroringen engem korán elbúcsúztató Corsa volt a következő ellenfél. Na gondoltam, most nem kockáztatok, hagytam a kamerákat a fenébe. :D
Nehéz sokfelé figyelni, na. Így viszont fogalmam sincs, mikor alakult ki az előnyöm, de feltételezem egyesben körülbelül együtt mehettünk. A végén itt is kiengedtem, jól látszik a nagy diagramon.


1/8 mile: 9.33 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.95 mp
8. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.330
133.876
14.260
149.834
hivatalos
0.330
2.345
8.967
132.570
13.835
154.000
ellenfél hiv.
0.243
2.234
9.130
125.570
14.139
158.010

A döntőre némi meglepetésre Gordon Honda S2000-je került ellenfélnek, miután legyőzte az időmérőkben nála jobban szereplő dízel Seatot. Nem semmi!
Remekül rajtolt - a videón ki is megy a képből! Itt egy kicsit úgy éreztem, hogy ennek a győzelemnek is lőttek, de szerencsére kettesben izomból csak sikerült feltornászni magam a Honda mellé, majd hármasban "legyilkoltam", ahogy Golfos Isten barátom mondaná. :)
Sajnos a nagy sietségben sikerült új rekordot is mennem. De végülis nem baj, így is maradt még tartalék a következő versenyre. Ha ez furcsának hangzik, nos valóban elég furcsa, de a pontverseny szabályai szerint sokkal értékesebb egy új rekordot menni, mint megnyerni a döntő futamot.

Gordon egyébként nagyon jól nyomta, aznap ebben a futamban volt a leggyorsabb.

Az előző 4 versenyen nem sikerült nyernem, így ennek az első helynek igazán örültem.
Ráadásul nagyon szoros volt a mezőny , az időmérők során az A2 kategóriában
az első 7 autót alig 0.35 mp választotta el egymástól.

A legjobb 20-as listára épp, hogy felfértem, hiába, már nem mai fejlesztés az autó.
:)
Sajnos a típusokat név alapján kellett beazonosítanom, és mivel nem ismerek mindenkit,
így kissé hiányos a lista. Ha valaki felismeri a saját, vagy ismerőse rajtszámát,
írja meg a vendégkönybe és kijavítom!

További információk a http://www.futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Audi S2
Dodge viper nitro
Brabus S600 biturbo
Subaru Impreza WRX STI
BMW E30 váz nitro
Opel Kadett turbo
Audi RS2
BMW E30 m5 motor
BMW E30 m5 motor
Opel Calibra turbo
Chevrolet Camaro
Audi S2
Toyota Celica turbo
Alfa Romeo 155 Q4
Toyota MR2 turbo
BMW E46 M3 SMG
Trabant Bimoto nitro
BMW E36 M3
Renault 5 GT turbo
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
AWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
FWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
11.027
11.190
12.009
12.405
12.519
12.763
12.784
12.808
12.891
12.993
13.021
13.278
13.349
13.475
13.546
13.632
13.767
13.772
13.776
13.835
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Audi S2
Dodge viper nitro
Brabus S600 biturbo
Opel Kadett turbo
BMW E30 m5 motor
BMW E30 m5 motor
Toyota Celica turbo
Audi RS2
Subaru Impreza WRX STI
Opel Calibra turbo
Audi S2
Chevrolet Camaro
Alfa Romeo 155 Q4
Fiat Punto GT
Toyota MR2 turbo
Seat Inca TDI
BMW E30 váz nitro
BMW E46 M3 SMG
BMW E36 M3

AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
AWD
RWD
RWD

213.65
203.95
200.76
188.36
182.95
181.84
178.74
177.59
177.17
174.54
170.61
169.73
169.37
168.07
167.85
167.66
166.71
165.94
164.24
164.03

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések